nice. prachtig mooi weer met bigsby. ben benieuwd naar live actie foto's.
goeie spots er op en je hebt een discobal met snaren :)
Printable View
nice. prachtig mooi weer met bigsby. ben benieuwd naar live actie foto's.
goeie spots er op en je hebt een discobal met snaren :)
om maar in herhaling te vallen........MOOI!!!!!!
tot in de puntjes af!
ik maak een diepe buiging
gr
@je
Erg blingie haha dat heb je mooi gemaakt. Vette stoel trouwens.
Wordt de familie nog niet gek van al die Gutts in de kamer?
thx all!
Zoals je op de laatste foto kan zien is het een tweelingbroer van de die bruine Thin King Deluxe (Bling King is slechts zijn roepnaam). Voelt ook exact hetzelfde aan, alleen is de hals een dunner profiel en maken de frontal inlays het toch gemakkelijker (dit weekend weer op een podium gestaan dat tussen de nummers volledig werd verduisterd, met enkel sidedots, blijft tricky).
Een ding moet (misschien) nog gebeuren. Als ik de neckangle in de pocket iets aanpas, zou de brug minder hoog moeten komen. Ik wilde de brug wat hoger om voldoende hoek tehebben met de bigsby, maar momenteel is dat zelfs meer dan wat nodig is. Ik ga es kijken of ik kan wennen aan de hogere spanning die op de bigsby staat (want dat is het gevolg van een scherpere hoek). Blijft wel goed op stemming.
tja, ik ben au fond helemaal geen blingmans, maar nu kan ik tegen eender welke blingfreak toch mooi mijn mannetje staan :)
cheers, barno
petje af barno! weer zeer mooi gemaakt, zeker als je bedenkt dat het de eerste keer met sparkles is. ik denk dat je alles al gehad hebt hé, solidbody, thinline, carved top, tele-style, les paul-style. ik vrees nu toch dat het hollowbody-verhaal (met sides buigen) aan de beurt is :supercool:
ik kijk alweer uit naar het volgende project
grtz
wow, dat is er een voor in een kastje ...
Over enkele tientallen jaren hangt die wel ergens in een hardrock café, of nog beter: een museum...
Deze is zo hard over the top dat het een unicum is ...
s.
Behalve voor een museum ook leuk voor bruiloften. ;)
haha hij is inderdaad wel vet!