gisterochend nog keihard over mn nek gegaan . ik zal er alleen geen plaatjes van posten. Vanavond weer zuipen.
Printable View
gisterochend nog keihard over mn nek gegaan . ik zal er alleen geen plaatjes van posten. Vanavond weer zuipen.
Kunnen berispingen dan ook weer teruggedraaid worden? Dat je de gehaalde punten weer verwijderd, of is dat gewoon vette pech?
En waar kunnen wij zien hoeveel punten we hebben? Het zou voor mij de boel wel wat overzichtelijker maken als ik wist op hoeveel punten ik sta..
Een berisping is normaliter 10 dagen geldig, dacht ik. Een mod kan een berisping inderdaad terugdraaien.
Kunnen jullie in je (eigen) profiel de berispingen niet zien? Ik kan dat gewoon zien bij mij (ik heb er eentje gehad als test). Ik weet dat jullie het bij anderen niet kunnen zien, maar ook niet bij jezelf?
edit: hoofd, je hebt trouwens 0 strafpunten ;) gewoon een waarschuwing gehad dus... (je 'waarschuwing' verloopt op 3nov, maar omdat je geen strafpunten gehad hebt maakt dat niet veel uit)
Ik zie het nergens staan hoor...
Er staat wel een 1 bij verwijzingen (geen idee wat dat is), maar ik kan me niet herinneren dat ik iets verkeerd heb gedaan... :confused:
Even een dingetje kritisch zijn...
Kunnen mods zelf ook berispingen krijgen ? Als ik bijvoorbeeld bij gigs het metallica topic zie geeft de ene mod een waarschuwing dat er niet meer over een op dat moment door hem afgesloten zeur onderwerp mag worden geouwehoerd, en 2 posts verder geeft een andere mod weer een lekkere slinger aan die ouwe discussie.
Zou iemand anders daarvoor een berisping krijgen ?
1 verwijzing = 1 referentie van vroeger (1 aangemeld lid dat jou als referentie opgegeven heeft)
ja mods kunnen zelf ook waarschuwing krijgen, ik weet wel niet of een mod gebanned kan worden (kon vroeger niet, dus zou me verbazen als het nu kan)... er zijn momenteel zelfs meer mods met waarschuwingen dan gewone leden denk ik :p