http://www.freewebs.com/legendofzepp...20theremin.jpg
duidelijk toch
http://i45.photobucket.com/albums/f6...k_sg_large.jpg
Printable View
Dat was bij die gitaristen die ik noemde zeker niet het geval...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Ik bedoelde dus ook van de nieuwere generatie die niet beroemd is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram+
nee, alsof jij het wel snapt. muziek draait om smaak. ik vind RHCP verschrikkelijke kutmuziek, en dat is mijn smaak. dat jij dat afdoet als 'geen fuck van snappen' zegt dan meer over jou dan over mij. ik heb nog geen enkele opmerking op de man af gevuurd, behalve over de muziek en band zelf. ik krijg al te horen 'ben blij dat ik jou smaak niet heb' (hetgeen beledigend bedoeld is, duh) en ook jou opmerking erbij. zegt toch meer over jullie dan over mij.Citaat:
We gaan toch geen ruzie maken hé? Zou jammer zijn.
Plaats liever plaatjes van gitaren. ;)
Het kan je smaak niet zijn, maar om zo'n wereldband, die echt heel veel bereikt heeft, nou af te doen als een stelletje brullende spuitende nobody's, dat slaat gewoon nergens op. :stop:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Daar kan ik het moeilijk mee oneens zijn, maar dat stond niet in je eerste post. Ik kan me voorstellen dat Frusciante voor sommigen al legendarisch is, maar toch niet dat iemand 'm op gelijke hoogte in het door mij eerder genoemde rijtje durft te plaatsen (het rijtje Hendrix, Clapton, Blackmore etc.). Eerder inderdaad een hedendaagse vertegenwoordiger van dat rijtje, hoewel de RHCP, lijkt het, ook al een beetje hun beste tijd hebben gehad.Citaat:
Het natuurlijk gigantisch leuk dat de ene helft hier gigantisch verliefd is op frusciante. en dat de andere helft niet is
Maar volgens mij gaat het hier om beroemde gitaren
En niet om frusciante en of je hem nu wle of niet in zn reet zou neuken
het is ook niet het dat je hier euthanasie of abortus moet verdedigen.
Tis gewoon een beetje lullen over wat JIJ mooi vind en dan mag je best je mening verdedigen. maar dit is gewoon lachwekkend zielig
Hoe zou dat op een kookforum gaan:
ik eet nu een broodje paturain!
ja lekker paturain
fok paturain, boursin is the shit
Heb je wel is paturain gehad dan, boursin is sooo lame
Cantadou! Cantadou!
Jullie met jullie smeerbare kruidenkaasje; Brie dat ishet
WTF WTF BRIE fok op met je brie het gaat hier om boursin en paturain en niet die vage schimmelkaas van jou..
..........................
..
zoiets?
Jij zit toch wel echt op John Frusciante te gallen en jij zet je 'mening' neer alsof het feiten zijn. Daar gaat het fout.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo