Mijn geliefde RW RE125 LP kopie is door toedoen van Gibson uit het assorti vd importeur gehaald. Er zijn zelfs winkels leeg gehaald. Ik bedoel maar.
Printable View
Mijn geliefde RW RE125 LP kopie is door toedoen van Gibson uit het assorti vd importeur gehaald. Er zijn zelfs winkels leeg gehaald. Ik bedoel maar.
Uitdunnen en geld nodig hebben is van alle tijden hoor.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frekie
Maar als jij nou een jaartje of tien wacht wil ik misschien best mijn LP aan je verkopen
Je vindt het toch niet erg dat ik er ondertussen af en toe op speel? :seriousf:
dat was ook de RW RE129, toch moet ik zeggen dat ik de mijne nog erug lekker vind klinken :chicken:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frekie
De logica hier achter ontgaat me volkomen, maargoed het zal wel weer aan mij liggen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer
Ik zou hem ook liever nieuw hebben, mag toch?
Als ik aan bepaalde dingen veel geld ga uitgeven, dan wil ik de garantie dat alles in orde is. Niet dat 2dehands per se slecht is en het is het mogelijk dat er iets fout mee is bij de aankoop maar toch ;)
Ik heb eigenlijk liever ook 1 grote Gibson winkel,
zoals dit
http://www.flickr.com/photos/crudbud/2598459346/
:O
wauw!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soupero
daar kan je je ff uitleven zeg!
ene, leuke site naam: flickr xD
en ik heb liever nieuw als ik iets duurs koop, je weet maar nooit wat er met de gitaar aan de hand is als het 2e hands is. het kan natuurlijk ook prima in orde zijn, maar ik heb liever: op naar de winkel, testen, en zo'n mooi glimmend gitaartje gloednieuw mee naar huis nemen :satisfie:
vind ik een fijner gevoel hebben.
Citaat:
ik weet bijna zeker dat sommige grote winkels, o.a feedback en nederland muziek zeker nog wel een voorraadje gibsons hebben liggen tot zeker februari
Al zou ik toch wel graag een redelijk nieuwe LP op de kop tikken voor 1500 euro.
:D
ok dan, eerst wel even mailen dan als ik het geld heb of ze de geen hebben liggen die ik dan wil kopen. anders is het voor mij de moeite niet om er heen te gaan. dat kost me dan reis geld met de trein.. en kom dan met niks terug :chicken:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
ja idd, even een belletje of mailtje voordat je met een teleurstelling het halve land afreist :hippie:Citaat: