Mjah, Lex heeft sowieso aangekondigd om te rijden (die heeft een bus) dus ik neem gewoon wat mee.
Sowieso een een bogner cab, misschien een Marshall en eventueel een LC versterker, wat gitaren etc. Kunnen we wel zien of we het gebruiken.
Printable View
Mjah, Lex heeft sowieso aangekondigd om te rijden (die heeft een bus) dus ik neem gewoon wat mee.
Sowieso een een bogner cab, misschien een Marshall en eventueel een LC versterker, wat gitaren etc. Kunnen we wel zien of we het gebruiken.
Wellicht ook handig om een lijstje te maken van dingen die getest zouden moet worden.
Bijv.
- JCM 888 mod <---> stock JMP/JCM
- LC <---> plexi
en wat er allemaal nog meer aan zooi staat.
Maar aan de andere kant moet er denk ik wel ruimte zijn voor plotselinge ideeën, dus niet dat, omdat het niet gepland staat kan het niet maar het idee was wel goed.
Ik zal mijn Studio 15 ook meenemen......
Yes! :rockon:
tekenstekenstekens
Ik kan niet...! Want ik heb nog steeds geen vervoer, en ik ga 's avonds naar Alan Parsons project...
Misschien is het handig om eerst alle versterkers te sorteren in een aantal groepjes alvorens ze naar de ruimtes te brengen? Ik moet even kijken hoe laat ik ongeveer aanwezig kan zijn want ik moet eerst van Maastricht naar Rotterdam om iemand op te halen en dan naar Amsterdam... maar ik wil wel helpen om alles op te zetten!
groetjes,
Emiel
Hulp is altijd welkom natuurlijk!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EJ NL
We maken er een leuke dag van, ik heb in ieder geval as usual lunch bij me voor een aantal mensen , en misschien is het ook leuk om te kijken hoe een aantal pedalen reageren op de amps. Ik heb nog een rocktron austin gold , vrij onbekend, maar naar mijn mening een prachtige overdrive/booster. Ben benieuwd! Ook zou ik persoonlijk wel is willen horen wat een Blackstar op zo'n marshall doet.
Lekker Timmu :hippie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
No problemo.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Mijn moeder is joods, en denkt altijd dat ik 3 weken naar de tropen ga als ik naar een meeting ben.
Dus als je broer mee gaat is er voor iedereen genoeg? :D