Ik heb vrijdag middag om4 uur diploma uitreiking, zit te twijfelen of ik later kom of dat ik niet naar de diploma uitreiking ga, denk dat het later wordt :P
Printable View
Ik heb vrijdag middag om4 uur diploma uitreiking, zit te twijfelen of ik later kom of dat ik niet naar de diploma uitreiking ga, denk dat het later wordt :P
ben mn ticket vndaag gaan halen.. zondag!
en nu afwachten :p
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeofJackon
om dan elkaar op te zoeken op het festival ?? :chicken: :p:p
Toen er net een paar namen bekend waren dacht ik: ik skip dit jaar. Maar haleluja, er zijn echt een paar vette namen erbij geplaatst. Oftewel: op voor m'n 5e graspop :p
jup. T wordt (hopelijk) de eerste keer dit jaar. Als k vakantiewerk heb is alles in ordeCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieter-jan1
Yup, een kleine graspop-GN-meeting, lees heel het topic.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieter-jan1
Als er genoeg volk is wil ik dit zeker doen.
Al bij al vind ik de line-up nog vrij goed meevallen, in het begin dreigde het het een beetje uit de hand de lopen, maar dit is bon.
Laat me btw iets weten wat betreft die gsm-nummers, 3 man is moeite niet, lijkt me.
Ik kan ook wel komen. niet dat ik jullie ken :p of ook maar iets met jullie temaken heb op ut forum.
ben ik bij die 3man gerekend?
:)
Mij mag je er mogelijk ook bij zetten. Ik moet het nog wat verder afspreken, maar ik kom sowieso toch 1 dag en wsl de volle drie dagen.
-Strangegun
-Wickerman
-Hesse (mss)
-GibsUn.
-GeofJackson (mss)
@ Strangugun; we hebben allemaal evenveel met elkaar te maken hoor; gitaarspelen ;)