Kzal t direct ff doen.
Heerlijk, tis weekend!
Printable View
Kzal t direct ff doen.
Heerlijk, tis weekend!
Zwijg maar al met je weekend :sneaky:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ponq
Maandagmorgen examen geschiedenis, maandagmiddag examen Nederland en Vlaanderenkunde. O wat HAAT ik algemene vakken, en dan zeker geschiedenis.
Wacht maar tot je loonslaaf wordt..... dan leer je t weekend pas waarderen...
De Millenium 2 bypass van RG. Mijn layout:
http://img167.imageshack.us/img167/2...hlayoutzl3.jpg
De onderste rij pads, van links naar rechts:
FX Output, FX Input, Jack In, Jack Out, +9V (2 boven elkaar). Boven de 9V zit de GND-pad.
En een kleine update aan t pcb:
http://img100.imageshack.us/img100/1...tswitchrm4.png
(afdrukken op 600 dpi)
Het plaatsen van de DPDT kost bij mij ff wat extra moeite omdat ik geen printmount DPDT's had, maar 'gewone' met oogjes.
Succes.
edit: de diode stond verkeerd om, nu is ie goed
Ik ben al 4 jaar loonslaaf/student ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ponq
T weekend betekent voor mij werken, en met wat geluk heb ik tegen de zomer een Bogner.
Cool, hij gaat er toch komen? Ik ga dit jaar ook maar eens sparen voor een goeie channelswitch head. Tipje, kijk ook eens naar een hook captain, is niet eens zoveel duurder dan een shiva en schijnt heel heel heel erg goed te zijn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
Nog duurder dan een Shiva, man man. De shiva kost al 2000, en dan nog een cabje erbij...
Zo goed bezig man! Echt vet al die pedaaltjes die je maakt! Ik heb zelf elektro gestudeerd dus zou het zelf wel kunnen, maar het kost zoveel tijd!
Dat strijken op die printjes is echt handig voor thuis! Misschien dat ik me er weer eens aan ga wagen!
2000e? Nieuw kost zo'n topje bij de feedback 2499e, een hook top 2750e.Citaat:
Cab heb ik toch al :D
Stoeffer :D
Als ik mn auto niet had gekocht stond er nu ook een Shiva met cab in mn kamer.
Ik denk dat ik volgende week halfweg zit met het sparen.
Citaat:
kan je al rijden dan???
@lex,
als je de hook koopt, vergieet niet een losse euronetsnoertje erbij te kopen, die zit er namelijk niet standaard bij!