:crazyhappy:JA!:crazyhappy:
Ben je gelijk van de nadelen van een echte Gibson af
Printable View
Deze advertentie zal hij niet nuchter hebben geschreven, eerder met een paar flessen whiskey teveel op!
Ik geloof dat Fred Dons de enige echte analyse geeft van dit. Of de prijzen moeten in centen zijn.
Bijna 7000 euro voor een Melody Maker?
Die "Gibson" is volgens mij nog geen 100 euro waard zo. Wat een malloot
hahaha....
Deze is ook mooi
"' relicted light ' : de oneffenheden van de top verhogen het resonantieoppervlak wat resulteert in een waanzinnige eindeloze sustain"
Denk dat ik ook maar ff een beitel in m'n gitaren ga zetten.
Ik vraag me al enige tijd af waarom mijn gitaren steeds beter gaan klinken, maar ik zal eens opletten of me dat bij het volgende putje meteen weer opvalt. Want dan gaat er resoluut kunstmatig gerelict worden :D
Deze spant toch wel de kroon voor 2015.......
Ik doe ook al me gibsums met een sloot whisky imme nek de trap af relikkun, yeah for sure!
http://i4.photobucket.com/albums/y12.../kat-gold-.jpg
Deze komt uit het topic "you dit what to my guitar"
Hij zou er dan bij schrijven.
Doordat de body een lange tijd heeft gemarineerd in water is de klank een stuk voller en rijker geworden, de scheuren in de body geeft het geluid meer lucht en ruimte waardoor de sustain eindeloos is. De roest op de fretten geven meer bite aan de sound.
Dit alles afgewerkt met echte natuurlijke Schellak.
Klinkt geweldig over een Fender Twin en zal in de oren van een kenner vertrouwd klinken.
Dit alles voor maar 8000 euro.
huh???ik snap niet wat je bedoeld. Deze had ik gepost, inderdaad in het topic you did what to my guitar. Daar hoorde hij prima thuis.
De gitaar in kwestie is trouwens naderhand keurig gerestaureerd. Maar kun je uitleggen wat dit met een advertentie te maken en met mij..? :stop:
Helemaal niks maar een parodie op de advertentie van een aantal post hierboven