Cool gitaartje!
Floyd in een les paul :(, had de axcess van Gibson nog niet eerder gezien...
Printable View
Zie inderdaad ook niet echt wat er mis mee is?
Hij geeft gewoon eerlijk aan dat het een neppert is.
Ik vind het zelf erger om iemand te belazeren dan om iemand niet te belazeren maar ieder z'n mening :-)
Het is in de praktijk overigens nog maar de vraag in hoeverre je echt strafbaar bent. Dat je een regel overtreed staat vast maar is er ook daadwerkelijk ooit iemand bestraft die op kleine schaal een nep Gibson heeft gekocht en daarna heeft verkocht?
Ik begrijp dat mensen er moeite mee hebben dat er namaak producten worden verkocht.
Ik persoonlijk heb er geen moeite mee, en wetten en regels op dit gebied interesseren me geen hol.
Ik vind het een cool gitaartje voor een prima prijs, jammer dat hij niet aangeeft met welke PU's hij hem heeft geupgraded.
Er was een tijd dat ik ook vond dat men hier wel behoorlijk te pakken werd genomen met dit soort gitaren, maar die chinese zooi (alhoewel het vaak niet echt zooi is) begint wel heel erg te worden.
Tegenwoordig ben ik wel wat van mening veranderd en vind ik het eigenlijk niet kunnen, deze verkoper is eerlijk (nou niet natuurlijk want hij heeft een gitaar die er eigenlijk niet mag zijn), maar hoe zit het met de volgende.
Als je echt eerlijk bent haal je de decal er af.
Als ze nou eens een echt goede gibson echt goed kopiëren, dan heb je gewoon een echt goede gitaar :cool:
Lijkt me wel wat om zo'n ding te hebben, maar dan gibson in het Chinees op de kop.