-
Als ik dat zo zie moet ik ook eens serieus werk gaan maken van mijn stroomvoorziening en dergelijke! Gewoon een beetje netjes afwerken.
Aan de andere kant zit ik er over te denken om de eindversterker uit mijn rack en in een aparte case te zetten. Zodat ik er nog een eindtrap voor thuis bij kan kopen. Dan kan ik dat ding van 35 kg in het repetitiehok laten staan ;)
-
Voor thuis heb je helemaal geen eindtrap nodig toch met je GT-Pro?
Die sluit je gewoon op je hifi installatie aan, werkt prima, bij m'n GT-8 iig wel.
-
Valt op zich wel wat voor te zeggen, maar dat vind ik toch wat minder. Bovendien heb ik hier thuis al een tweede 1960 kast van Marshall staan.
Met een vergelijkbare eindtrap voor thuis kan ik thuis wel geluiden programmeren waar ik bij het repeteren ook nog wat aan heb. Mijn ervaring is, dat wanneer ik die geluiden bouw als ik speel via de pc of de hifi installatie het op de 9100 en de 1960 kast toch heel anders uitpakt :(
-
Ja, dat is waar. Via een buizenbak klinkt het toch net weer wat beter. ;)
-
Hij is bijna af. Op de lade boven de poweramp moet ik mijn pedaaltjes nog installeren.
De Carvin heeft het begeven, maar de Peavey is een meer dan waardige vervanger..
http://inlinethumb33.webshots.com/43...600x600Q85.jpg
PS: G-major 2 : Tonesuck ?? NO Way !!!
-
Mooi karretje ook, hahaha.
-
O haha dat had ik nog niet eens gezien. Wel handig!
-
Ja zo'n kar is HENDIG!! € 15 bij de locale bouwmarkt...ik heb er ook eentje..
Je moet iets als je geen roadie hebt :d
PS Axis :ok: rode Axis :ok::ok:
-
Dat karretje is inderdaad handig. Ik zet mjin 2 speakercabs op de flightcase en rol de hele bende zo de gallerij over, de lift in en naar de auto.
Karretje is zelfs opvouwbaar !! (alleen vroeg Kwarwei er wel 2 tientjes meer voor dat 15 euro, ik zal wel een heeeele goeie hebben..)
-
foto's rack