heb je absoluut geen last van... zo heb ik me tuner ook staan
Printable View
heb je absoluut geen last van... zo heb ik me tuner ook staan
Waarom niet?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dacrow
Of je nou horizontaal kijkt, of verticaal, het ledje moet toch in het midden staan om gestemd te zijn ;) maakt geen bal uit dus.
Ik ga zo eens met mijn eerste pedalboard bezig, werkt de buffer van een TU-2
altijd even goed naar gelang zijn plaats in de keten?
Volgens mij wel, maar het lijkt me het beste om de TU-2 zo ver mogelijk naar voor in de keten te zetten ...
De TU2 net als veel andere tuners heeft nogal last van tone-suck. Dus het is nog beter om hem helemaal niet in de keten te hangen. Beter is het om een A/B box te gebruiken.
Juistem, daar heb ik dan ook dat kleine rode doosje voor ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yanto
Citaat:
Origineel gepost door dano
2 voedingen? Of gebruik je alleen de pedalpower?
alleen de pedalpower, die voeding van warwick is echt slecht ! Valt constant uit... overload lampje brand al als ik m'n wah en tubescreamer er aan hang
Alo...
Ik heb zo'n Warwick "pedalboard" en voeding werkt goed! Hij gaat alleen op overload als je je stroomkabels verkeerd hebt aangesloten. Probeer de stekkertjes van je stroom eens andersom op elkaar aan te sluiten -als je begrijpt wat ik bedoel- dan heb je waarschijnlijk geen overload meer...
Ik heb me d'r ook nog maar eentje aangeschaft. Ideaal ding. Klitteband d'r op plakken, pedalen d'r op, aansluiten en klaar was drappie. Ik werd ook schijtziek van elke keer al die pedalen meezeulen. Alles weer appart in de doosjes doen tegen beschadiging enzo. Ben ik nou dus vanaf. D'r moet nog wel een Marshall Shredmaster en een Boss acoustische simulator bij. Ik weet alleen nog niet waar ik die acoustische simulator ga plaatsen in de schakel, dus als iemand nog suggesties heeft zijn ze zeer welkom :) Anyway, hier de foto. Het is d'r één van Pedaltrain en d'r zit ook nog een mooie stevige draagtas bij. Wat wil je nog meer.
http://i90.photobucket.com/albums/k2...6/S8000082.jpg
Hey druipend drappie!
Mooie pedalen, lijkt me heel veelzijdig! Ik denk eerlijk gezegd dat het niet veel uitmaakt waar de Acoustic Simulator...(ik denk misschien voor de distortionpedalen)
Nu nog goede patchkabels (sjongejonge, ik moet ook eens gaan solderen, schiet niet op)