Klopt maar Erik geeft de neck shape alsnog aangepast, de 2015 modellen hebben geen fender head stocks meer!
Printable View
Klopt maar Erik geeft de neck shape alsnog aangepast, de 2015 modellen hebben geen fender head stocks meer!
inderdaad, hoewel Fender geen case heeft in Europa voor wat betreft de headstock hebben ze wel druk uitgeoefend op de met name grotere duitse winkels om als ze Fender willen voeren geen gitaren in het assortiment te voeren die een Fender headstock shape voeren en dat druppelt ook door richting bouwers als Erik
Maar als je een haar strat zou bestellen, levert Erik ze dan wel met fender headstocks of doet hij dit helemaal niet meer?
dat durf ik niet te zeggen, wettelijk gezien mag het maar hij zal er denk ik niet mee adverteren. daarnaast vind ik het wel verstandig om een "eigen" headstock te voeren om je te onderscheiden van de andere bouwers. Op afstand leek het nu net alsof een Haar endorser reclame maakte voor Fender :)
Tja... nou moet ik zeggen dat in mijn beleving die Fender headstock evengoed onderdeel is van het uiterlijk van een stratocaster als de vorm van de body. Die Haar-headstock vind ik niet om aan te gluren. De Suhr headstock is al een stuk beter maar ook dat klopt niet helemaal vind ik. Dan zie ik liever een gitaar waarvan ook de body wat is aangepast zodat het een eigen ontwerp wordt en geen net-niet-ripp-off.
Op de één of andere manier twijfel ik. Zou het de prijs zijn?
http://www.2dehands.be/muziek/muziek...257387773.html
Gezien het feit dat een traditional een paar jaar geleden nieuw nog geen €1700,- was, is €1190,- nog niet zo laag toch?
Ik wist helemaal niet dat ze zó mat gelakt waren.