Ik voorzie niet dat de 2015 modellen gewilde collectortitems zullen gaan worden....
Printable View
Ik voorzie niet dat de 2015 modellen gewilde collectortitems zullen gaan worden....
Klopt, dat voorzie je ook niet.
Over het algemeen zijn gitaristen nogal conservatief. Vanuit dat oogpunt verwacht ik niet dat die modellen met tuner en het afwijkende lettertype populair gaan worden. Helemaal niet de exemplaren met drie potmeters en een schakelaar.
Om de Gibsons met anniversary inlay wordt volgens mij ook nog niet echt gevochten. Wat dat betreft zou ik m'n geld eerder inzetten op de 1960 classic.
Nou ja, dit geeft het natuurlijk wel een beetje weg... ook over 20 jaar:
http://images.guitarcenter.com/Conte...nth-item01.jpg
dat zijn de 2015 Modellen, die zijn ook "speciaal" ;) Maar deze "verbeteringen" zaten en zitten niet op de historic Modellen
en het gaat niet om het gross, verzamelaars weten nog steeds de Volute die op de nekken zat begin jaren 70tig, of de pancake bodies, de kleine slagplaat naar de grote slagplaat op de SG's, de overgang van de grote magneet naar de kleine magneet (of andersom :D ) in de PAF pickups, de patent applied for naar de patent applied sticker, de kleur rood gebruikt in 1960, de lijm gebruikt in 2012 naar 2103 (serieus!) etc
juist voor de verzamelaars maken deze (soms onzinnige) details uit
Maar ze weten nog niet welke lijm ze na 2103 gaan gebruiken?
solly 2013 :(
Maar het ging om hide glue voor de toets en niet voor de Body of andersom (ik hou het niet meer bij :D )