Leuk ding man! ik heb er ook zo een! ook met allemaal originele Gibson onderdelen!
Printable View
Leuk ding man! ik heb er ook zo een! ook met allemaal originele Gibson onderdelen!
Die headstock is echt lachwekkend. Ook merkwaardig dat er een plastic topkam op zit. De knobs zijn mooi in een rechte lijn met het schroefje op de slagplaat :seriousf: Frappante inlay ook.
Haha:seriousf: de headstock, knobs. Alles ziet er zo slecht uit, zelfs het logo, volgens mij loopt ie erg scheef. Is er iets dat hem op een echte doet lijken?
Zo, deze is volgens mij niet van plan zijn waren met verlies te verkopen:
http://link.marktplaats.nl/205752680
Inderdaad, stel dat er een gek is die daarop reageert, kun je mooi geld verdienen (als verkoper)
Tis de laatste tijd toch erg moeilijk... Vroeger was het makkelijk. :)
Ik krijg veel dingen aangeboden en als ik dan de sites check om te kijken wat het is kom ik vaak lagere nieuwprijzen tegen dan de prijs die gevraagd wordt. erg grappig...
Ik wordt er niet meer boos om en windt me ook niet meer op. Ik vind het eigenlijk wel grappig....
Ja, worden de prijzen goedkoper, gaan de 2e hands verkopers klagen :D
Vorig jaar mijn LPjr in de verkoop, zie ik dat die dingen bij Thomann voor 750 de deur uitgaan. Ik heb iedereen die ging zeuren over de prijs naar Thomann verwezen, dat schoot lekker op.
Ik heb die junior nog steeds, geen idee waarom ik hem wilde verkopen. Dank u Thomann :D