Allebei? Heb je geld teveel? ;)
Printable View
Kijk, dat scheelt mij straks weer 25 kilometer rijden als je 'm zat bent... :seriousf:
Gefeliciteerd! Hele relaxte gitaar, klinkt zalig jazzy, gewoon poetsen en niks aan veranderen.
Heeft deze ook zo'n dunne hals? Vind ik het enige nadeel(tje) van m'n zwarte Sheraton II.
Nee niet echt maar ik heb laatst voor heel weinig een Gibson Custom gekocht en vrij snel weer verkocht (na 3 dagen zelfs) dus heb wat centjes in het gitaren potje zitten.
TIP: Als McWilliams je ooit een Tele aanraad weet dan waar je aan begint want na een tijdje kom je er achter dat die veel lekkerder en beter spelen dan een LP :S
Kopen....???? ;) Poetsen....???? :stop: :seriousf:
Deze hals is stevig, veel fijner dan die nieuwere types die ik regelmatig bij Tonika bespeeld heb. Ik wilde altijd al iets dergelijks erbij, maar moest er gewoon even tegen aan lopen. Voor het geld dat je kwijt bent aan zo'n Epiphone Dot (die ik dus niet interessant vind) nu dus een 25 jaar oude Sheraton met m.i. juist wel te pruimen headstock, in erg goede staat en inderdaad eindelijk een keer mooi in de buurt gekocht. Sympathieke verkoper ook nog! Er zit nu alleen een nieuw setje 9-42 op en dat is te dun. Dat wordt 10-52!
BTW: volgens mij moeten we gewoon even eens wat afspreken! Gitaartjes bij elkaar etc. Henk ("onze" Hendriks) vind dat ook vast wel leuk! Een soort "Grunneger Gitoar-meeting"!
Maar even PM-men!
ik heb ze een jaartje geleden beiden gekocht na erg lang zoeken..
voor deze prijs zou ik niet twijfelen, je krijgt ze zo weer verkocht zonder prijsverlies..
ik heb ze gekocht voor men twee dochters, ze hangen nu samen aan de muur (de gitaren he), en daar alleen zijn ze al mooi genoeg voor (hoewel ik er stiekem regelmatig wel op speel)..
Misschien moet ik ze gewoon kopen, als beide dochters allebei de roze of de blauwe mooi vinden kunnen ze nig kiezen :-)
Voor de liefhebber, 330 12 string fireglo :)
Rickenbacker 330 - 12 string, Fireglow
Dat is toch wel mijn volgende plan. Een echte vintage jaren 70 Tele. Maar die zijn vaak kwa prijs nog net ff buiten berijk. Het probleem van te veel gitaren en te weinig ruimte ken ik ook (gewone eensgezinswoning, vrouw, 4 kinderen en 2 honden). Maar nog vaker is het toch 2 of 3 gitaren en dan niet kunnen kiezen en het is allemaal net boven het te besteden budget.
Nou mag ik niet zeuren over superdeals want die heb ik ook met grote regelmaat. Zelf repareren en afstellen lukt me ook nog wel. Veel gitaren hebben alleen een zeer grote "net niet" factor en ik ben geen verzamelaar die gitaren aan de muur gaat hangen "omdat het kan". Als ik zeker weet dat ik er nooit meer op ga spelen dan gaan ze zowiezo weer weg.
Sommigen hebben dat inderdaad en anderen die net naast de pot pissen.
Ook wil een smartphone met MP onder favorieten wel eens helpen of toch reageren waar anderen twijfelen.
En natuurlijk met een fatsoenlijk bod en een begeleidend mailtje de verkoper ervan overtuigen dat hij hem aan jou moet verkopen.
Blackstar HT Dual voor 129 euro
Twee kanaals buizen distortion/voorversterker pedaal, nieuw 200-220 euro.
http://www.americanguitarstore.com/p...94&language=nl
Mijn superdeals komen altijd voort uit snel schakelen en meteen afhandelen. Voorbeeld is wel die Tele die nu onderweg is. 1988 Am Standard ,wel met andere elementen HSH maar voor de rest netjes en in goede staat. Dan is 400 toch geen verkeerde deal. Heb zo wel eens een gitaar opgehaald voor veel minder dan het reeds geboden bedrag op MP.
(Dit is de dual hè, niet de overdrive.) Er staat er momenteel geen op Marktplaats. Na enig googlen leek dit me de goedkoopste. Ik geloof niet dat ze verzenden dus ophalen (zitten in Enschede).
Wat zijn de kwetsbaarheden van dit ding als je er al twee versleten hebt?
Ik heb de Dual. Een erg fijn pedaal, maar ik vind de tweede trap (leadkanaal, zeg maar) een beetje te ge-compressed klinken, met iets te weinig definitie. Een booster (ik gebruik een Newtone Flowerbooster) werkt dan beter. Overigens meestal i.c.m. een Delta Blues en de Dual als back-up.
En de schakelaars zijn niet echt super, maar dat is eenvoudig op te lossen.
Maar toch... 129 euro is geen superdeal!
http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...ique-gold.html
:lovelove::lovelove::lovelove:
Deze lijkt op de eerste foto op mn eigen gitaar. Deze is ook echt prachtig.
Fender American strat, 1991, Fralin Vintage Hot PU's, bieden vanaf €600
http://link.marktplaats.nl/486705274
Voor de liefhebbers van wat puntigere gitaren lijkt mij deze toch wel een tipje waard Ran Flying V
http://link.marktplaats.nl/483368702
Dat is volgens mij wel een leuke deal voor de stratliefhebbers.
Linkshandige Epiphone sheraton uit 1996 http://link.marktplaats.nl/484779193
Gezien de andere advertenties lijkt het me geen gitaarkenner/gitarist, heb zo'n vermoeden dat je hem voor een leuk prijsje wel kunt ophalen. Weet niet waarom.
Die gitaar is net zo linkshandig als ik..... :seriousf: Alleen de slagplaat is linkshandig en op de foto van de headstock is hij linkshandig besnaard. Kwestie van een ander slagplaat en de topkam even checken. Lijkt me niet direct dat dit geen kenner/gitarist is, eerlijk gezegd. Wel iemand die een rechtshandige gitaar linkshandig gebruikt met wat kleine aanpassingen!
Ik heb net een "Epiphone by Gibson" Sheraton (Samick 1988 ) gekocht en dat is een fijne gitaar! Deze ook wel, denk ik!
@Mac: CROSSPOST!!!!!!! ;)