Is een 52ri met een minihumbucker , originele brug met serienummer zit erbij . Ik heb contact gehad met de verkoper.
Printable View
Ik ook, per email. Waarom geeft ie een origineel vintage serienr op???
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Als het een vintage reissue is hebben die teles dan geen serienummer dat met een v begint?
Hoe dan ook,
1) het serienummer dat de verkoper mij opgaf zou op de achterkant van de hals staan, daar waar ze doorgaans op de metalen brug staan.
2) Het nummer dat ik per mail kreeg toegestuurd refereerde naar een legitiem nummer uit '57.
3) De beloofde foto's zijn vooralsnog niet gemaild.
4) de advertentie is inmiddels verwijderd.
Noem mij een mierenneuker, maar ik vind dat apart.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Inderdaad hele vreemde gang van zaken. Bij zulke courante gitaren als dat soort teles toch maar het zekere voor het onzekere nemen en op zoek gaan naar een andere tweedehandse of een nieuwe uit de muziekwinkel kopen.
ter info:
Niet alle 52 reissue's hebben het serienummer in de brug staan.
Er zijn Usa '52 thin skin "special run'" tele's waarbij het serienummer niet op de brug staat maar op een (als extra ) meegeleverde tweede neckplate waar het serienummer is ingeslagen,
Zie opmerking Fender:
Wildwood did 2 initial runs of Thin Skin '52 Telecaster in 2006/2007. The first 140 Teles had a 7.25" radius neck, 6105 frets and OV pickups. The neckplate said: "Fender Limited Edition", and the 5-digit serial number was stamped on the bridge.
The second series had a 9.5" radius neck, 6105 frets and Nocaster pickups. The neckplate was stamped SE + 5 digits, which was the serial number, and the bridge just said "Fender Pat Pend". There was an additional neckplate in the case that said: "Fender Limited Edition".
Deze advertentie mag u niet missen
Gibson Les Paul standard 2000
€ 1.300,00
http://link.marktplaats.nl/m949936436
Zo te zien (zie o.a. stelschroeven brug) een Chines imitatie.