Dan zou ik hem maar snel gaan halen als ik jou was... 😉
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Printable View
Lijkt er inderdaad best redelijk op. Maar er zijn zelfs op deze matige foto's een paar verschillen te zien met een echte.
- tune-o-matic brug met dikke schroeven (zoals je ook op Epiphones ziet)
- de frets steken over de binding (bij Gibson zitten de frets tussen de binding, fret/ binding nibs)
Wie vult het lijstje verder aan?
Ik moet zeggen dat ze er steeds meer op gaan lijken maar toch nog niet goed genoeg, dicht bij maar nog lang niet perfect:
-kop net niet goed, vooral de onderste punten kloppen niet-
-stemmechanieken scheef en niet uitgelijnd-
-neck-tenon te grof en groot-
-punt cutaway wijst teveel naar beneden-
-ronding voorkant body is niet vloeiend tot aan de hals-
-Knoppen niet goed uitgelijnd, de bovenste toon-knop is iets te laag en daardoor de onderste toon-knop te dicht bij de onderste volume-knop-
-tweede pootje van de -o- in de merknaam is aan beide kanten afgerond, een Gibsun dus!-
Moet ik nog verder gaan, hij zegt bovendien dat deze niet echt is........
De vorm van het stuk hout rond de schakelaar is behoorlijk afwijkend ook.
De rest is al genoemd.
chinese vervalsingen te koop aanbieden en de zeggen dat de opbrengst naar het KIKA gaat , ben ik de enige die dit zo vreselijk fout vind ? http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr
Dit is een zeer goede REPLICA van het overbekende merk...
Hij zet er duidelijk bij, bovendien vermeld hij ook al z'n contactgevens, ik denk dat je wat te hard van stapel loopt..
Vind het best een mooie gitaar eigenlijk. Als de Aziaten deze van een goede gibson gekopiëerd hebben kan het zomaar een goede gitaar zijn ook!
Als je zelf het gevraagde bedrag overmaakt naar kika, zou de gitaar na tonen banktransactie gratis mee te nemen zijn? :D