Zo'n Wilkinson rolling nut. Daarna werden de Strat Plussen met LSR rolling nut's uitgerust, als ik me niet vergis...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iwamoto
Printable View
Zo'n Wilkinson rolling nut. Daarna werden de Strat Plussen met LSR rolling nut's uitgerust, als ik me niet vergis...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iwamoto
Het is blue burst met een parelmoer slagplaat. Ik heb hem gekocht van een gozer uit Almere...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo
Van de week een setje overwound GFS singlecoils erin gezt (B=10k, M=9,4k N=9K) Met de treblebleedmod op de volumeknop blijft hij heerlijk helder.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Het setje heeft een non-RWRP middenpup.
Hals: Heerlijk warm, met veel volume
Hals + Mid: Niet typisch het fender-tussenstandje, maar veel warmer en meer volume
Mid: Net als het hals element, maar meer hoog (jaja..logisch, lekker voor funky slagjes met de volumepotmeter ietsjes dicht)
Mid + Brug: Meer het bekende fender tussenstandje als de Hals + Mid combinatie, maar wel een goed volume wat bij een rwrp setje altijd minder is.
Brug: Lekker scherp, output had ietsjes hoger mogen zijn (nog hoger dan 10k? ja, omdat hij wat zacht klinkt tov de rest).
Elementen van GFS zijn me al eerder goed bevallen, maar dit setje...... Echt waanzinnig, heel erg aanslag gevoelig. (weet niet precies hoe ik dit moet omschrijven).
De gitaar zelf: Ik zei al dat het mijn nummer 1 zou kunnen worden... Nou dat is ie inmiddels, de rest kan me gestolen worden. De hals is heerlijk. De absurde dikte geeft een zeer ontspannengevoel in de linkerhand, en het a-symetrisch D-V profiel ondersteund de hand prima.
Dit is mijn eerste zelfbouw waar ik echt helemaal lyrisch over ben.
Maak je ook custom Strats op bestelling? :D
Als je fretslijtage hebt op de G-snaar 15e fret, een deukje (slide ongeval, jawel 't is mogelijk) dan is het mijn oude! :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door *chantal*
G.G. Ik houd dus niet van gerelicte gitaren, maar voor de strat die je hierboven laat zien voel ik wel iets hoor! mooi ding, vooral de nek en achterkant van de body heb je mooi gedaan!
Zalige gitaar! Ik heb m'n oog ook laten vallen op een strat plus... Om eerlijk te zijn, een strat plus is de eerste elektrische gitaar die ik van dichtbij zag, die planken zijn dus zowat heilig in mijn ogen :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door *chantal*
Enja de kleur, blauw, helemaal goed :satisfie:
Dank je, leuk om te horen. Ben er zelf ook tevreden mee (en heb nog maar weinig relic ervaring, volgende moet nog beter worden).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samder
U kwijlt, wij voederen:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GunMetalBlue
[IMG]http://img148.imageshack.us/img148/2...uestratuk0.jpg[/IMG]
Blauw metallic burst - geen idee hoe ze die finish noemen. En zelf vind ik het geeneens mooi! Maar het is wel de beste strat die ik heb, dus al vele jaren mn nr.1 gitaar...
En voordat ik advies krijg om m over te laten spuiten of er fatsoenlijke lementen in te zeten: het is met strats net als met vrouwen: de een kan mooier zijn, maar de ander neukt het lekkerst! dat is geen reden om haar meteen te verbouwen...
EDIT: volgens mn vriendin schijnt dat ook te gelden voor mannen...
Ik vind hem prachtig :D! Bursts in het algemeen zijn geweldig!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet
Maar wat is er mis met de elementen? Ik heb zelf de Gold Lace Sensors, en ik kan er geen slechte dingen over zeggen...