bestelling is nog niet binnen (iets was niet op voorraad), dus rack niet compleet, dus nog geen foto's.
...even geduld nog (is moeilijk weet ik, ook voor mij...)
Printable View
bestelling is nog niet binnen (iets was niet op voorraad), dus rack niet compleet, dus nog geen foto's.
...even geduld nog (is moeilijk weet ik, ook voor mij...)
Sorry van die foto's sloeg niet op deze bestelling, ik ben nog erg nieuw op het forum en bij de eerste pagina van dit onderwerp (foto's van jouw rack)stonden kennelijk geen foto's maar vanaf de 2e pagina wel, dit onderwerp is ruim 130 pagina's dus mijn reactie kwam hier achteraan te staan.
Dus ik trek mijn vraag in. Excuses.
no problem, dan trek ik mijn antwoord wel in ;-)
Afgelopen weekend weer bezig geweest met mijn rackie :)
http://www.apicz.nl/img_0168-02.jpg
TC D-two en de Lex MPX550 eruit gehaald.. hiervoor heb ik nu een M-one XL in mijn rackje gezet.
Ik gebruikte eerst mijn lexicon voor reverbs, D-two uiterraard voor delay's en de G-major voor chorus/pitch/oct enz..
Qua delay is het wel weer ff wat minder maargoed. Ik moest toch echt plaats maken voor mijn nieuwe Furman.
Eens kijken of gaat bevallen.. en anders moet er een 9HE rack komen :D
Gtz albert
Zo hoort een rack eruit te zien, echt heel strak.
Zal die van mij ook nog eens posten.
Hierbij ff een kleine update van mijn rack.
http://c4.ac-images.myspacecdn.com/i...6b9bc69a0b.jpg
Alle audiokabels zitten er in, de stroomkabels moeten nog. Stereo relais kabel (die los naar buiten hangt) moet nog aan een chassisdeel dat ik nog niet heb.
edit: alle tyraps worden nog afgeknipt en kabels geroute :)
Tja de delay van de G-major vind ik niet geweldig.. dan klinkt de D-two toch echt stukken beter. Maargoed.. ruimtegebrek :D en wil eigenlijk ook geen grotere case.
Alles uit de G-major halen zal ik nooit doen. Dat ding hangt bij mij in een loop, en de M-one gaat via de mixer. Zo blijft mijn tone toch lekker overeind als ik delay of reverb uit de M-one gebruik. (Wat bij mij toch eigenlijk altijd wel aan staat)
Raoul,
mooi hoor...en inderdaad, die tie-wraps die moeten even getrimd worden.
Ik moet toch ook mijn backplate in orde maken...kom er maar niet toe om dat te doen.
@Albertj. Pfft , krijg je dat nog getild zo?. Ik heb mijn VHT maar in een aparte 2HE gedaan, want ik kreeg het de trappen niet meer op en af...
Ik voorzie ook behoorlijke problemen met mijn 6HE. Ik kan 'm zeker optillen (doe niet voor niets aan gewichtheffen xD) maar hij is wel groot. Wendbaarheid wordt dus wel een probleem op ronde trappen...
Vanochtend eens goed naar mijn 'powercon in' gekeken en wat een briljant systeem is dat zeg! Klopt het dat het niet gesoldeerd hoeft te worden maar je de draadjes gewoon vastschroeft? Er zitten namelijk schroefjes aan de binnenkant. En kan iemand me vertellen welke draad ik waar moet vastmaken? (en wat voor kleur zijn ze ook alweer?). Groen/geel is aarde en die moet aan aarde (het icoontje staat bij de plug) maar bij de andere twee pluggen staan (volgens mij) een N en een L.