Vakantie en Festival tijd geven veel mensen graag hun centjes uit aan .... vakantie en festivals.
Printable View
klinkt eigenlijk best logisch inderdaad... :)
Nog even, dan is het weer Sinterklaas, en Kerst... ;-)
Nou, dat hangt helemaal van de breuk af. Deuvels (hout welteverstaan) zijn lang niet altijd nodig. Alleen als er te weinig 'vlees' aanwezig is tpv de breuk gebruik ik deuvels. Bij een 'lange/platte' breuk die weer perfect op elkaar past is het zelfs niet wenselijk omdat deze breuken zonder deuvels vaak nagenoeg onzichtbaar gerepareerd kunnen worden (zonder lakken).
Ik MOET hem posten, gewoon omdat het "the real deal" is denk ik.
Wat een gaaf ding!
73/74 Telecaster
Da's best veel geld voor een broodplank!
Ik zeg niet dat ie duur is overigens...
Tsja, ik heb het geld er op dit moment niet voor over, maar wat een lekker ding inderdaad. En uit mijn geboortejaar...
De staat is bijna te goed om waar te kunnen zijn, koffer helemaal, ziet er gewoon nog als nieuw uit, maar ook de gitaar lijkt vrijwel onbespeeld. Ben eigenlijk wel benieuwd naar het verhaal er achter...
Hier nog zoiets: 1979 Fender Stratocaster.
Zeker niet goedkoop nee, maar wel erg GAS-opwekkend.... :crazyhappy:
Begrijp me niet verkeerd, ik ga er ook vanuit dat deze bonafide is, het is alleen echt bijzonder dat alles er nog zo goed uit ziet, zo vind je ze toch niet vaak. Vandaar benieuwd naar het verhaal: hele zuinige vorige bezitter, of is ie gewoon onder het bed/in de kast gezet ergens begin jaren 70 en komt ie nu pas te voroschijn.
Maar goed, nu net geen tijd om daarnaar te vragen. En ook het geld er op dit moment niet voor over, hoewel ie het zeker waard is.
Prachtige gitaar inderdaad. Heb deze mogen aanschouwen toen ik bij Terrence een AVRI52 kocht. Toen vertelde hij me nog dat hij deze niet zou verkopen.... :seriousf:
Wat een verademing tussen al die ads met fake gitaren...!
"lelijke gitaar te koop, merk : Gaar
Gaat weg wegens incompetentie vorige eigenaar en omdat ie niet in mijn interieur past. heeft een tijdje dienst gedaan als onderzetter."
ja en wat zit daar dan achter.. zou ik wel eens willen weten :D
- Gibson Les Paul Firebrand
Prima prijs! (al staat er bij prijs €500,- en in de tekst "bieden vanaf €600,-")
Ik heb het geld zelf helaas niet, anders was ik hem gaan halen. Op dit type heb ik erg lang geGASd. Maar goed.
Die Firebrand is het vervolg op de The Paul, met mahonie body en neck ipv. walnut als ik me goed herinner. Zo te zien zitten de goede T-tops er nog in, maar de tuners lijken me niet origineel, dat zouden Grover Beanies moeten zijn. Geweldig no-nonsens gereedschap voor een stevig potje rock.
Dat word dan eerdaags een HNGD.
link naar 2dehands.be
Een MiM strat uit 1995, net de kleur waarnaar ik op zoek ben :D
Alleen weet ik niet of de vraagprijs realistisch is.
Volgens mijn zakjapanner is een Firebrand exclusief koffer met 500 euro gewoon netjes betaald.
Alles daarboven zal mijn wenkbrouwen navenant mee doen stijgen.
Het is nog steeds een zwakke markt, en dit zijn niche-gitaren.
Voor 60 euro extra een originele Protector hardcase erbij is dan weer niet duur.
Ik heb net een aantal posts verwijderd die bol stonden van de veronderstellingen en oordelen. Totaal niet gepast, krijgen volgende keer een berisping. Houd het een beetje gezellig hier. :harmony:
Erg mooi ding, daar is deze op geinspireerd.
http://tapatalk.com/mu/5ed7a6af-04f8-ebbc.jpg
vind ik net iets mooier door de inlay en de toggle die op de juiste plek zit.
Ja, die is ook mooier. Welk model is dat dan?
Die reflector knobs ga ik er overigens ook opzetten en sowieso die toggleswitch een beetje pimpen. Ik denk er nog over na om wellicht kapjes te plaatsen op de pickups. Maar goed, eerst maar even kijken of ik hem kan bemachtigen.
http://link.marktplaats.nl/478758156
Gibson Les Paul studio plus originele Gibby koffer voor 550.
Lekker prijsje!
LP Custom met zo'n speciale koffer voor 800 euronen? Tekstje is zo'n copypaste geval van de promotext van een LP Standard. Misschien fishy, maar misschien heeft iemand er een mooie deal aan.
http://link.marktplaats.nl/479123739