ehhh... ja :-)
groetjes Ro
Nocki
Printable View
ehhh... ja :-)
groetjes Ro
Nocki
????????????????????????????Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
Ik vermoed dat "ehhh... ja :-)" een reactie is op "zo, na al die mooie nette foto's tijd voor rommel!"
;)
mjahCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
lache toch?
B_2_the_a, ik vind het toch jammer dat je pedalen een beetje scheef liggen en dat je van die gekleurde kabeltjes gebruikt, vind ik echt niet kunnen hoor :dance:
commentaar waarom dat zo is staat in de tekst ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swan
Zo waar is het kleine boardje gebleven? lol!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
ligt erachter:DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
Owhh gellukig!! :)
was sarcastisch ;) m'n board ziet er ook zo uit...Citaat:
dan is het goed
ow maar wat een heerlijke combinatie
hollowbody (full hollow, geen balk ofzo) met enkelspoels elementen (met humbuckers was helemaal niets, p90 te modderig) en dan de big muff aan
joepiee
Hollowbody's zijn de shit!
Ziet er gaaf uit zo man. Word alleen wel een beetje onoverzichtelijk, of niet? Je blijft trappen!
lijkt maar zo
belangrijkste dingen liggen op de eerste rij
expressie pelaal is het echo volume (erg leuk als je sound on sound dingen wilt doen)
die eigenlijklijk is het enige pedaal wat ik niet veel gebruik de qtron
hoe klinkt zo'n hollowbody voor datsoort werk? lekker donker?
juiist niet :D
Weet niet hoe ik het moet omschrijven :S
Mooi simpel en effectief board! Maarre.... Dat kabeltje wat de WAH in gaat, is dat je gitaarkabel??!!! Die doet pijn aan mijn ogen :)
Tenminste geen last van teveel treble.
das interessant, hoeveel scheelt het volgens jou met andere kabels? Ik heb een rits kabels getest, inclusief dure Monster kabels en kan niet echt veel verschil merken. Wat minder treble zou me echter wel goed uitkomen aangezien ik de treble op mn amp vaak terug moet draaien tot 3 of zoCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
Ik heb zowel een Stagg kabel als een Spectraflex, allebei 6 meter en van dat stoffen-gekleurde-omhulsel (je snapt wat ik bedoel). De Stagg klinkt duidelijk 'doffer' van de Spectraflex. Ook niet gitaristen hoorden het verschil. Tussen mijn Spectraflex en mijn Planet Waves hoor ik dan weer minder verschil. Heb ze niet ge-A/B'd, maar het valt nu in ieder geval niet op.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666
ik hoor het verschil met mijn board tussen discokabeltjes en echte kabels :P
maar het is nu al 10x beter gesteld met mijn tone sinds de phaser eruit is (vertoonde wat kuren, blijkt dus ook mega veel tone te zuigen... bij deze nog bedankt nocki)
de mooie blauwe doos is een crowther prunes and custard :)
Weet ik veel. Ik heb geen andere kabels. Ik hoef ook geen andere kabels, dus ik zou je nooit kunnen vertellen hoeveel dat precies scheelt. Ik heb vroeger wel eens wat te leipe goedkope discopatchkabels gehad en dat hoorde je wel. Nu heb ik die niet meer nodig, want nu heb ik 16 tonesuckers in serie staan.Citaat:
Geweldig :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
Mijn mee neem probleem is getackeld. Een Thoman tas van 18euro. Een houten plank en veel klittenband. Dichtritsen en een draadband er op klikken en go!
http://img137.imageshack.us/img137/4...lboard1yw7.jpg
http://img95.imageshack.us/img95/358...lboard2rr5.jpg
De line6 gebruik ik alleen als ik over een vreemde amp speel.
Het paarse pedaal is de switch van mijn engl.
Hehe.. Dat is zo'n Fender Koil Kord geval. Werkt prima hoor, ik merk geen verschil met een normale 6mtr kabel. Het enige nadeel is dat je wat gekraak door je versterker hoort als je de kabel flink beweegt, maar ach, geeft ook wel een leuk retro-sfeertje. En ze zijn nog goedkoop ook, 15 eurootjes. Voor mij niets anders meer.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing
Geeft dat niet enorm veel ruis, dat stekkerblok zo vlak bij je wah?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvD.
niet elke wah heeft last van voedingen in de buurtCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minnehond
oude dunlops over het algemeen wel, maar morleys? nooit last van gehad
Mijn nieuwe case eindelijk binnen....is het de verkeerde :-(
Moet je voor de grap 's babbelen met Mitch ;)Citaat:
Vervelend! Voor EUR 5 koop ik m over :)Citaat:
de oplossing is "1spot"Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door almarvk
Linky naar tas... ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvD.
Mijn nieuwe aanwinst van Danelectro.....leuk voor thuis:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BF8QWSCP.jpg
Daarnaast natuurlijk mijn 'gig-board':
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EYVSV4JY.jpg
hiero ................Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
Ik zou juist denken dat zoon relaxed klein boardje handig is om te giggen en zoon joekel voor thuis.. Maar dan ben ik misschien te practisch ingesteld in vergelijking met de pedalenfreaks hier :p .Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wicked Willy
Ja het levert weleens wat tapdance problemen op..........maar kan er alle sounds uithalen die ik wil. Het mini-bordje heb ik via marktplaats gekocht en bevat standaard effecten die voor thuis of een jam-sessie erg leuk zijn.
Romantisch board :) . Ik kan die KITT tuner nog steeds nergens vinden... Wat is nou het merk/type?
zo te zien is dat een korg pitchblack
correct me if i'm wrong
Net ff gegoogled, maar (nog?) weinig te krijgen in NL!