Kreeg je gratis bij een pak wasmiddel :D
Printable View
@Oranjeaap
Ik was er ook via inruil aangekomen en de Strat was, zoals je zelf al had ervaren met een andere, moeilijk te slijten. Ben zelf meer een Gretschman/(semi)acoustische speler, dus ik was uiteindelijk blij dat ik er een redelijk goede deal mee kon maken.
ietsje meer..begin jaren 70 stond de $$ hoog. Halverwege de 70's kon ik een 2ehandse als deze kopen voor 450 ( en dat had ik moeten doen), in 1976 was de dollarkoers lager en kostte een telecaster 895 gulden..
het lijkt weinig geld, maar ik verdiende destijds als werkende jongere 510 gulden in de maand.. dus het was toch wel duur...
Ik geef je er een ¼ van dat voor :soinnocent:
..................../´¯/)
...................,/¯../
................../..../
............/´¯/'...'/´¯¯`·¸
........./'/.../..../......./¨¯\
.......('(...´...´.... ¯~/'...')
........\.................'.../
.........''...\.......... _.·´
...........\..............(
.............\.............\....
U wint het internet :dance:
Is toch een aardige prijs voor zo'n ouwe bak?
Zie ik daar 4 handelaren tussen zitten? Maar zelfs met internationale klanten is het langzaam een stevig bedrag geworden.
Vorige week vroeg iemand wat zijn '69 tele waard was en de bedragen kwamen niet boven de 2000 uit volgens de kenners :seriousf:
maar dit is ook raar
ja dat meurt aan alle kanten :D
ik ruik niks.....;)
Klopt mijn PC is nog zoooooooo 2010:(
http://tinyurl.com/3sjzd66
is dat niet erg goedkoop, zelfs voor eentje met een gerepareerde breuk? als ik het geld had zou ik hem denk ik zo kopen, of is dat niet verstandig?
Ik heb dus zelf een gitaar te koop staan...en dacht zelf wel een redelijke prijs te vragen. Ik heb biedingen gehad van rond de 150 eruo..en daar willen ze dan én de gitaar én de versterker voor.
Ben ik nou gek?
:???: :???: :???:
De advertentie in kwestie...
Waarom niet? Als je een goede gitaar zoekt om lekker op te rammen en je geeft niks om de looks en de waarde dan is dit toch een prima plank? Als de kopbreuk maar fatsoenlijk gemaakt is :)
Nouja als er een Les Paul studio of zo'n sg opduikt met goed gerepareerde kopbreuk (als de verkoper iets van een factuur van een gerespecteerde bouwer kan laten zien) dan zal ik het wel doen.
Looks zijn voor mij niet het allerbelangrijkste en als het gitaar voor het leven is (gibson, fender, prs etc.) die heerlijk speelt, zal ik hem ook niet snel wegdoen.
Hoef ik me dan geen zorgen te maken dat er meer kans is op nóg een breuk?
Ik denk dat de klant voor de goedkoopste optie is gegaan.Dus alleen lijmen.
Lakreparatie valt een pak duurder uit.
Ik heb die jongen toen gesproken, is een forumlid. Hij had idd niet het geld de reparatie goed te laten doen en heeft hem alleen laten lijmen. Ik heb hem toen niet gekocht omdat hij op advies van dit forum (zie "wat is deze gitaar waard" topic) aan de 500 vast bleef houden en dat vond ik te veel idd.
Goed om te weten. Als ik zoiets ga doen zal ik zeker checken of de reparatie vakkundig gedaan is!
bekijk foto 3:
http://link.marktplaats.nl/475490596
'voor de rest is hij helemaal in orde' :) :) :)
Heeft die nu een moer door de hals gestoken??? :dontgeti:
:seriousf: VOOR DE REST IN PRIMA STAAT :seriousf:
Das niet teveel E 500,00 is een hele gangbare prijs, als die bij een gitaarbouwer is gelijmd is er niets meer mee aan de hand.
Een SG Standard met koffer en candy en met batlescars voor E 500,00, lijkt mij heel redelijk.
Je moest eens weten hoeveel SG's er worden verkocht met gerepareerde pocketbreuken, die vakkundig zijn bijgespoten, waarvan je niets ziet, maar ook niet verteld wordt.
Alleen lijmen is niet de best way, bij een goede reparatie worden er dowels gebruikt.
Die metalen pinnetjes bedoel je?
Die zijn wel gebruikt in mijn 67er SG en die is ook netjes bijgespoten.
Bij mij is de breuk nauwelijks zichtbaar, ondanks de transparante lak.
Met een blauwe lamp kun je hem net zien.
Maar de mijne is gerepareerd in de USA:rockon:
Maar ik vraag mij af of die vaak worden gebruikt en niet elke breuk leent zich voor het gebruik van pinnetjes.
Als ik die gitaar zou kopen zou die linea recta naar de gitaarbouwer gaan en zou ik hem helemaal bijlaten werken en spuiten. Dit kost me dan ongeveer 150 euro plus die 500 is 650 en dat vond ik te veel voor een SG met nekbreuk. Ik denk dat je nu voor 750 een hele mooi standaard in nieuwstaat koopt op mp.