Serieus ?? 80 euro lijkt me een goeie deal voor deze amp, voor thuis en maken van opnamens een prima versterker voor dat geld.
Of dacht je dat deze bij de vintage amps thuishoorde -:)
Printable View
Serieus ?? 80 euro lijkt me een goeie deal voor deze amp, voor thuis en maken van opnamens een prima versterker voor dat geld.
Of dacht je dat deze bij de vintage amps thuishoorde -:)
Het is een Spider II, dus modelingtechnologie van 10 jaar geleden. Dat ding zal nooit bij 'vintage versterkers' horen, maar je kan hem ook moeilijk onder de noemer 'modern' plaatsen. In mijn ogen is die versterker absoluut geen €80 meer waard.
Man, voor die 80 euro moet je niet zeuren vind ik, heb je nog veel amp voor weinig toch ? Wat wil je er dan voor betalen ? 10 euro ??? Oudere modeliing versterkers gaan tussen de 50 en 100 euro tweedehands, dus zo'n gekke prijs is dat niet.
Dus is het '2dehands tips' topic. Dit is geen versterker die je zelden aangeboden ziet worden en het is ook geen koopje (geef je zelf aan). Hoort hier dus niet thuis. Dat jij er wel de vraagprijs voor wil betalen, heeft daar weinig mee te maken.
Als je naar zoiets op zoek bent is dit een reeele vraagprijs, maar dit terzijde. Vergelijk maar eens soortgelijke modellers op MP, allemaal tussen de 50 en 100 euro, echt waar...
Dit topic is volgens mij voor koopjes of zeldzame amps. Dit lijkt me idd geen buitenkansje, dus past niet echt in het topic. Als ie onder de 50 euro werd aangeboden, was het wat anders geweest.
Fender USA strat en Fender Super 210 buizenamp voor SAMEN € 850:
http://link.marktplaats.nl/705125967
Voor mij meer dan 2 uur rijden, anders had ik gelijk in de auto gesprongen.
Dat is echt geen geld!
Er staat nu op Marktplaats ook een Mooie Engl Powerbal top met Engl 4x12 kast +Z5 switch en alle kabels voor 1000,-. Lijkt me ook zeer net geprijst.
dit lijkt me opzich wel een mooie deal. Een Marshall JCM2000 TSL voor €700...