ja, in keymusic staat de sg standard nu voor 999 euro, dus ik heb beslist om me die aan te schaffen. Maar misschien zijn vintage's beter?
Printable View
ja, in keymusic staat de sg standard nu voor 999 euro, dus ik heb beslist om me die aan te schaffen. Maar misschien zijn vintage's beter?
Is dat niet een "The SG"?
Plaats van de pickup-selector, walnut body...
dat klopt, maar we hebben het hier toch wel over een Gibson van 1982 en dat worden straks toch wel collectortjes, kijk maar een rond ze worden niet veel aangeboden van die leeftijd en het zou mij niet verbazen dat deze qua sound etc. toch mooier klinkt.
En nee dit is geen walnut volgens mij, lijkt mij worn down brown, dus wel een standard
hoe klinkt ie dan in vergelijking met een standard van de huidige tijd?
hhmmm als ik van mijn 67er uitga voller, hout was toen iets fijner en er is niets mooier dan super dood uitgewerkt hout (onversterkt klink die ook al vrij hard en niet ielig).
Maar al ga je niet voor de klank zo'n 82er blijft zijn waarde houden, mocht je er na ongeveer anderhalf jaar zat van zijn en hem weer verkopen, koop je een nieuwe Standard van E 1000,00 mag je hopen dat je er na anderhalf jaar
E 750,00 voor weer krijgt
my two cents...
Was deze al gepost?
Echt een koopje :cheerup:
http://www.speurders.nl/overzicht/mu...-49475538.html
Lijkt me voor 445 een prima setje.
Maar wat is dat voor tremolo? Kohler fijnstemmer, zegt me niks...
Ws typfoutje lees Kahler?