dacht laat ik eens vragen waar dat ding gemaakt is :)
antwoord
"Ik weet het niet, staat er niet op.
Groet, M"
LOL
btw in china kost ie inc verzendkosten
met noizzzelesss pickups slecht 122 euro
btw is ie niet zo mooi blauw
Printable View
is geen fake, alleen wat mis informatie
http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=o...ails&id=184901
in de tremcavity zie je dat de body uit 2 delen bestaat, als je de neckpocket bekijkt zie je dat hij gefreest is voor een telehiel, dus wel fendermaten maar toch niet helemaal gelijk ;)
Here we go again: http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr
Weer geen serienummer dus fake wat mij betreft. Zeker geen 150,- eurootjes waard...
Hoewel het ook een leuke tip kan zijn…. vind ik het wat moeilijk te geloven dat deze Gibby SG
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=184933
22 jaar nieuw met folie op de slagplaat in de kast is blijven liggen (serienummer check op guitardaterproject klopt wel) maar dat soort vondsten schijnen toch wel eens te worden gedaan… wie schrijft een verlossend woord???
een gitaar uit 1992 die nog zo weinig is bespeeld dat de folie er nog op zit zal wel een kutgitaar zijn.
(MikeD leuk onderschrift trouwens ;) )
Aan de SG zie ik niets vreemds anders dan dat de folie er nog op zit. Zou kunnen, op zn minst is dat een "waarom" vraag waard.
Als het een echte is zeker een buitenkansje. Maar niet voor die prijs, die moet je voor rond de 1000 kunnen meenemen.
Er zijn nou eenmaal mensen die de folie er laten opzitten. Dat soort mensen laat ook de sticker op de slagplaat zitten. Je hebt ook van die mensen die kopen zo'n baseball pet van 50 euro en laten dan ook dat holografische stickertje erop zitten.
Ik snap niet waarom die gitaar in dit topic staat :p
Bij interesse gewoon bellen en vragen zou ik zo zeggen.
Komt gewoon vaker voor, iemand koopt zo'n ding en is er door omstandigheden nooit echt meer aan toe gekomen.
Er lopen genoeg verzamelaars met een sticker fetish rond.
In een grijs verleden heb ik ooit (werkte toen als bijbaan in muziekwinkel) een verzamelaar meegemaakt die een hank b marvinstrat en een een claptonstrat bestelde.
Op zich vrij normaal. Wat een tikkie bizar was dat hij toen hij ze bestelde, expliciet aangaf dat de doos niet open mocht...
Hij rekende ze keurig af en nam twee dichte dozen ( de ombouw voor de koffer dus..) mee naar huis.
Checkte niet eens of de gitaren wel erin zaten.
Volgens hem bleven ze zo echt untouched en werden ze veel geld waard.
Echt helemaal van het padje.
Hoeft niks met een sticker fetish te maken te hebben, ik heb het ook eens gewoon niet in de gaten gehad. De folie zat zo strak en was zo onopvallend. Pas toen ik een potmeter moest vervangen begon de folie te wringen en viel het ineens op. En apparaten waar een onopvallende transparantie folie over het display zat waar ik ook pas jaren later achter kwam ;)
Ik heb ook jaren een printer in de kamer gehad met opvallend stukken blauwe (geen groene! ;) ) tape erop. Kennelijk was dat transportbeveiliging of zo, terwijl ik dacht dat die blauwe stroken bij het 'design' hoorden :D