die dc is echt prachtig! De sg ook ook trouwens, ik wil er eigelijk ook wel een maar ik heb geen geld helaas...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GibsonDC
Printable View
die dc is echt prachtig! De sg ook ook trouwens, ik wil er eigelijk ook wel een maar ik heb geen geld helaas...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GibsonDC
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duckman
als ik mijn vriendinnetje mee neem naar een gitaarzaak -vindt ze leuk, beetje kletsen met al die fanatieke kerels- en ik kijk een beetje scheel naar een gitaar heb je kans dat ze um stiekum achter mijn rug voor me koopt. Da's dan wel lief maar ook niet de bedoeling natuurlijk.
"vrouwen".. zijn mijn vader altijd
Mijn vriendin kijkt gewoon of de kleur tof is:p
ik krijg regelmatig wel wat gitaarspul van m'n vriendin... soms zelf zonder dat ik ergens verlangend naar gekeken heb ofzo...
zo kreeg ik dit jaar een mandoline en een wah pedaal (cry baby) kado!!!
ik zeg haar wel steeds dat ze echt niet zulke dingen hoeft te kopen voor mij (maar ik ben er toch altijd heel blij mee :d)
Ik ben zooooo jaloers, als ze er ook nog goed uitziet moet je oppassen dat ik haar niet van je wegsteel.... :D :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
ze staat al enkele malen in offtopic en ik ben er best trots op (ook haar uiterlijk)...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jax
krijg ook veel cd's van haar :)
maar ik moet wel zeggen dat ze zelf ook niet te klagen heeft hoor ;)
Dus nu eindelijk een Hummer? ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duckman
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mauro
nee hoor :satisfie:
nee ook niet zo'n problemen mee, en we hebben net een groter huis gekocht dus kan ik weer gaan uitbreiden ;)
Mijn vrouw zei dat ik meteen maar die Gretsch Duo Jet moest meenemen toen ik een Vox versterkertje (zo'n klein 15watt ding) ging kopen.
Mijn droomgitaar, een Gretsch 6120, stond klaar voor me toen ik m'n marshall top ging inruilen. Bleek ze die achter mijn rug om voor me te hebben gekocht... En nu we gaan verhuizen en aan het verbouwen zijn moest ik maar een kast met goede sloten bouwen voor mijn "schatjes"...
topwijf!