Ohwja natuurlijk,Kerstdrukte.was dat even vergeten.Ja ik word altijd zo ongeduldig als ik nieuw spullen heb besteld.
Printable View
Ohwja natuurlijk,Kerstdrukte.was dat even vergeten.Ja ik word altijd zo ongeduldig als ik nieuw spullen heb besteld.
Dat is erg vreemd... Laatst iets besteld bij Thomann en toen ik het kreeg dacht ik dat er iets niet in orde was. Thomann gemailed en twee dagen later werd het pakket opgehaald op hun kosten en kreeg ik per omgaande een ander apparaat. Zonder kosten van mijn kant. En het ergste was dat ik me nog vergist had ook, want het apparaat bleek wel in orde. Schaamde me, maar wel een erg goede service van Thomann..!!!
In jouw geval ligt de fout blijkbaar ook nog bij Thomann.
Gr. C.
Ik heb ook wat bij thomann besteld..maar ik weet totaal niet hoe ik naar het buitenland moet overschrijven:???:
dit is wat ik in mijn mail heb gekregen:
Please transfer 219.00 EUR with the following note:-
'pre-payment 200906.15384, cust.no. 2880415' to our bank
account:
Bank Name: Deutsche Bank
Swift Code: DEUT DE DB 762
IBAN: DE 19 7607 0024 0811 5008 00
Address: Lange Str. 37
D-96047 Bamberg
Germany
Recipient: Musikhaus Thomann
Ik weet niet waar ik het heen moet sturen? naar de deutsche bank? :???: tis voor mij iig een raadsel....ik heb gewoon de postbank (Mijnpostbank).
wie o wie wil mij eventjes helpen?
Zie:
http://www.postbank.nl/ing/pp/page/p...180488,00.html
Easy peasy, succes
Je hebt het IBAN-nummer nodig..
(deze dus: IBAN: DE 19 7607 0024 0811 5008 00)
Dit is hun rekeningnummer.. en dan doe je gewoon een overschrijving naar het buitenland.. dit zou een optie moeten zijn als je internet-banking doet.
Dan vul je ook nog de rest van hun gegevens in..
Hallo Shagbal.
Je vult gewoon "Thomann" + adres etc in.
Denk er ook even aan dat je bij de kosten "Shared" invult. Dan betaal je verder niets extra. Verder dus gewoon op de Postbank-site de bovenstaande gegevens invullen bij "overschrijvingen naar buitenland". Wijst zichzelf...
Ik ga er nu wel vanuit dat je e.e.a. via Internet doet....
Sucses, C.
Kutzooi, ik ben helaas vergeten Thomann in te vullen.. ik heb alleen dde Iban en de Swftcode ingevult + mijn customer nr en mijn bestellingsnummer..
Zal dit voldoende zijn? ik hoop namelijk niet dat mijn geld weg is :dontgeti:
Dan is je geld weg ja. Dat wordt dan ingepikt door de postbank/ING.
Serieus,
Ik ben er al verbaasd over dat je mijnpostbank een betaling zonder naam accepteert.
en verder,
Dan bel je ze toch gewoon even?
Hebben ze daar NE/ENG werknemers dan?
ja het geld is nu al verzonden...staat bij de transfer: Deutsche Bank :???: ik heb ook geen bevestigingsmail gehad dat ze het geld hebben ontvangen. ik begrijp er echt geen fuck van om eerlijk te wezen...