Kleine update? Volgens mij is dat verhaaltje al een hele tijd oud.
Het zal mij benieuwen wat eruit komt rollen. Ik zal het album in ieder geval niet blind aanschaffen, zoals ik dat wel bij Iron Maiden durf...
Printable View
Kleine update? Volgens mij is dat verhaaltje al een hele tijd oud.
Het zal mij benieuwen wat eruit komt rollen. Ik zal het album in ieder geval niet blind aanschaffen, zoals ik dat wel bij Iron Maiden durf...
Ik durf het wel zomaar, het zal (vooral in combinatie met Rick Rubin) niet slecht zijn, ookal zou het WEER geen "oude MetallicA" zijn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vonk
Ik vind St. Anger erg vet, maar ben daar door natuurlijk geen fan geworden.
Het is een erg zwaar en rauw album, en leuk voor 1 keer, dus ik hoop dat ze weer gewoon iets nieuws hebben.
EN het is dan ook weer een nieuwe MetallicA-formatie en al een paar jaar een nieuwe "era" in MetallicA.
ik schaf hem sowiezo blind aan... just because it's metallica
heb eigenlijk geen spijt van welke metallica cd aanschaf dan ook... het is allemaal anders, dat is juist het gave..
Iron maiden vind ik veel te eentonig (natuurlijk valt het ook wel mee ;))
het is wel een kleine update, het was elke keer van horen zeggen, nu "officieel" bevestigd
Juist dat Rick Rubin meedoet maakt me wel nieuwsgierig. Die verhalen over hem doen me denken aan een schoolmeester die iedere bandstijl perfect aanvoelt en die band ook kan vertellen wat ze moeten doen om een album te maken waar fans om vragen.
Ik ben benieuwd of ze dat MoP-geluid kunnen benaderen. Lijkt me dat ze al hun oude apparatuur nog wel hebben, dus dat moet geen probleem zijn toch?
Ze hebben die spullen misschien nog wel (denk het wel)Citaat:
maar willen ze dat wel? ze willen de energie van toen terug..
ze zullen nooit meer zoals toen klinken omdat:
Stem van james behoorlijk verandert is
Lars "anders" (sommige vinden minder goed) is gaan drummen
Cliff niet meer in de band zit maar Robert :)
Argh, ik mis die floortom-sized toms van z'n oude tamaCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Maar denk je niet dat als ze hun oude apparatuur weer aansluiten er weer een golf van enthousiasme en nostalgie over ze heen komt?
Gebruik al die oude aparatuur weer, dan heb je in ieder geval weer het vertrouwde geluid. Ik denk niet dat mensen de drumgeluiden van ST-A zullen missen.
reken nou maar niet op die oude sound, tis geen master of puppets 2 hoor!
De foto's die ik heb gezien uit de studio, staat hun live setup er (diezel, krank, boogie, van alles)...
Die snare klinkt gewoon... bahCitaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wickerman
ik vind het wel iets hebben
maar niet een uur lang