Maar toch bijna de zelfde naam :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
Printable View
Maar toch bijna de zelfde naam :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
Slotje? :seriousf:
...
Kuisheidsgordel zeg ik!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71
hehe :D
en dan word ik als oversekste arrogante puber bestempeld.......SURE! hahaha :D;)
http://img299.imageshack.us/img299/2...erefotogn9.jpg
Zie hier het vriendelijke gezicht van een jonge en mooie vrouw. Als ik echter lees wat zij onder die naam allemaal post krijg ik het onbestendige gevoel dat hier iets niet klopt.
Leg uit.
't is een knappe meid inderdaad.. die taal is dan jammer inderdaadCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Han S
Wat zou er niet moeten kloppen? Vraag alles wat je van me wilt weten!
Mag een "jonge, mooie vrouw" om maar even jouw woorden (verschrikkelijke) te herhalen, over niets anders praten dan barbies, roze en make-up. Sorry dat ben ik gewoon niet. Mijn "praat" is pure omgang met mannen en naar de kroeg gaan.
Maar doe nu toch mijn best?
Zo bedoelt hij het niet. Zelfs wij mannen hier praten niet zoals jij. Je doet nu inderdaad je best, houden zo. Erg charmant is het niet namelijk ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aradia
nou, van wat ik tot nu toe met dr heb gekletst is ze gewoon genuine hoor, mischien wat vreemd in de omgang, maar hey, wie niet? (iwa niet!) :p
Maar effe serieus mensen, denken jullie nou echt dat ik dat alles serieus heb bedoel, beetje ironie en humor (misschien niet die van jullie, maar daar gaat 't niet om) moet je meenemen in m'n posts hor!
Beetje zelfspot en dergelijke, ik zit zo niet aan de eettafel met m'n ma te lullen. En ja dat schelden was niet goed geef ik toe, maarja wat heb ik voor de rest fout gedaan? Ehm ben heus geen boeman/vrouw hor, beetje gezelligheid kweken was mijn bedoeling. En tsja de een snapt dit wel en de ander niet heb ik luid en duidelijk gemerkt.
Maarja ik ben gewoon dat meisje op dat plaatje, ehm nouja als het moet lief :D en beschaafd. En zou bovendien neit weten voor wie ik charmant moet zijn, ben niet uit op een date hier tenslotte.
Weet 't nou ook niet meer hor!!! :( :dontgeti: Moet ik me dan zo aanpassen dat ik niet meer mezelf kan zijn. Dacht dat nou juist de hele bedoeling van het leven was, niet dat een forum hiermee te vergelijken valt maar oke. Jezelf zijn vind ik niet slecht, nergens.
Kan er helaas ook niks aan doen dat ik wat "anders" ben dan de meeste meiden hier, of overal whatever. Ik vind anders altijd leuk persoonlijk, jullie blijkbaar niet.
Maargoed ik denk dat ik anders maar weg ga hier. Heb meerdere malen uitgelegt over het hoe en wat. En weet gewoon simpelweg niet meer wat ik moet doen om geaccepteerd te worden hier.