Ja of je moet een fokking zware hebben..
Printable View
Ja of je moet een fokking zware hebben..
http://www.zozite.nl/todos/img/zoz/f...9_Ja%20017.jpg
Mijn Epiphone G400 Deluxe met wat mods. 2 killswitches, de pot het dichtste bij de 3weg schakelaar regelt volume voor zowel de neck als brug humbucker en de andere pot doet op het moment niets.
klinkt zo'n big muff nou lekker?
heb er net de 100m spurt mee gedaan en de kop bleef netjes waar hij moest zitten..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
hélemaal niet kopzwaar. perfect gebalanceerde gitaar. mr ze heeft dan ook wel een ultradunne neck waardoor heel de neck/kop lichter weegt tgo de body
Ach, en de kwaliteit van de draagriem is ook niet onbelangrijk in deze. Ik heb zelf een Les Paul Standard Lite DC, vergelijkbaar met de SG als het gaat om balans. Met een synthetische gitaarriem gaat de kop inderdaad hangen, maar met een goede stevige leren gitaarriem blijft de gitaar keurig in balans.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mesadude
Dan heb ik nog steeds geen last. Ik heb overigens een Gibson SG Special en een goedkope kunststof band.Citaat:
Ik vind het echt geweldig klinken, luister wat Smashing Pumpkins (mainly het Siamese Dream en Mellon Collie era) als je wilt weten hoe het klinkt. Moddervet geluid :) Niets als je shredden wilt, maar ik doe dat toch niet, dus voor mij perfect.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
keej zal eens testen dan....
Ja, maar die Lite DC heeft voor toch ook de draagknop gewoon aan de hoorn? Bij een SG zit ie aan de achterkant van de body tegen de hals aan en dat maakt een SG er niet stabieler op. Nou vind ik het opzich ook weer niet zo'n probleem, want ik heb de gitaar natuurlijk altijd gewoon bij de hals vast.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
Juist om kopzwaarte te voorkomen moet de draagknop achter op de hals zitten. Mijn explorer had dus kopzwaarte (zoals bekend) en dat is toch echt duidelijk verminderd door de draagknop te verplaatsen naar de achterkant van de hals.Citaat: