nee je ziet het precies goed, sommige mensen vinden het mooi op die manier, ik vind het niet op alle strats even goed passen, maar meestal vind ik het wel mooi.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sregor
Printable View
nee je ziet het precies goed, sommige mensen vinden het mooi op die manier, ik vind het niet op alle strats even goed passen, maar meestal vind ik het wel mooi.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sregor
ok,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hector_Tsolodimos
1. vergeelde parts komen eraan.
2. veroeste parts zijn aanwezig, de veren van de trem zijn bijv. geroest en het trem blok is bekrast, (waarschijnlijk niet goed zichtbaar vanwege de belichting en de orde gloed van de body)
3.hals wordt binnnekort gerelict/vuil gemaakt, ik las laatst iets dat kiwi schoensmeer mij daarmee kan helpen, weet iemand daar meer over. de kop wordt trouwens ook nog behandeld met sigareten
4. vintage style meachanieken waren op, en moesten besteld worden, ze konden me niet vertellen hoelang dat zouw duuren. soory ik heb nouw eenmaal geen geduld
5. en er komt zeker geen fender logo op hoe gaaf het ook staat, ten eerste is het geen fender en ik heb hem omgedoopt tot een "van den Tol Stratocaster" vandaar dus ook het serienummer op de achterkant van de headstock,
ik ben overigens wel bezig met een hele vete pin-up voor op de achterkant
het serienummer is trouwens express ondersteboven geschreven zodat het lijkt alsof de hals eerst gewoon op een linkshandige strat is gebruikt.
verder bedankt voor de complimenten en comments, maar laat het duidelijk zijn dat hij zeker nog niet af is, de gitaar zit dan wel helemaal in elkaar en is bespeelbaar, hij speelt trouwens als een trein, er moeten nog aardig wat (bovegenoemde) dingen gebeuren
je steld me gerust:)
jouw spelling niet..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hector_Tsolodimos
kei gaaf man
ik vind het leuk om te zien en zou ook best met mijn tele en strat willen doen
maar mijn tele heeft een vet harde moderne laklaag mij stratje is wel celulose.
maar ik ben zo bang dak hem verkloot.dus ik doe het maar niet.
maar ik vind het gaaf dat jij het gewoon fff flikt.
gr hagfan
Op die Tele zeker niet beginnen schuren, dat is echt lelijk. Ook ooit bij mijn squier gedaan, echt ugly !!! Door die dikke harde lak krijg je het gewoon nooit realistisch...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hagfan
En jah die strat, cellulose lak relict vanzelf mooi he, als je er genoeg op speelt en niet te voorzichtig bent ...
oops, moet een ´t´ zijn natuurlijkCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danny Drug
Ik zou nu eerst een vergeelde slagplaat kopen(of je moet die op een of andere manier kunnen maken), dat maakt hem direct een stuk ouder uitziende...
je doelt denk ik op de mint green verkleuring die idd pas te zien is op fenders uit een bepaalde periode..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
als je een hedendaagse fender echter over 40 jaar terugziet, zal de slagplaat behoorlijk vergeeld zijn.. t is dus de vraag of je een vintage relic wil of een modern relic
je kunt je gitaar ook een jaartje op vakantie sturen naar de oostblok.. alles wat daar vandaan komt ziet er gerelicd uit
kloptCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jimihattricks
+21584638 tekens