"jammer dat de discussie hierin verzand. er is namelijk niemand die beweert heeft dat je met kwalitatief slechte, slecht onderhouden spullen op het podium moet gaan staan. de discussie ontstond omdat nocki aangaf dat hij zich zekerder voelt op het podium wanneer hij dure, indrukwekkende apparatuur gebruikt, en weet dat het publiek dat ziet. dat is iets heel anders dan gewoon goed spul gebruiken. mijn setup is echt niet zo duur, maar elk onderdeel ervan is perfect onderhouden, goed afgesteld en "podium proof". "
Goeiemorgen
Ik heb nooit beweer dat ik het doe voor het publiek. dat is ervan gemaakt.
Wat ik wel heb gezegd is puur emotioneel dat ik het fijner vind om een compliment te krijgen over mn sound en mn apparatuur dan een persoonlijk compliment over mn spel. ook is uitgelegd waarom. Ik kan gewoon heel slecht omgaan met dat soort complimenten. het is makkelijk om te praten over iets wat niet zo persoonlijk is.
Probleem is dat als er iets gezegd wordt dat het dan helemaal een hoek in gedreven wordt en er tegen stellingen gemaakt worden die het andere uiterste innemen. dat doen 16jarigen ook maar dat hoeven wij toch niet te doen?