Daar zag ik alleen maar verjaardagen. Of er zijn hier weel heel veel optredens. Hehe. Maargoed, ik snapt hem al. Ik dacht namelijk dat er ergens in een stoffige hoek een concertkalender verborgen was.
Printable View
Daar zag ik alleen maar verjaardagen. Of er zijn hier weel heel veel optredens. Hehe. Maargoed, ik snapt hem al. Ik dacht namelijk dat er ergens in een stoffige hoek een concertkalender verborgen was.
Nou Sonnilion is back en het is nu alweer 2008. En dit topic was in 2006 xD
Wat er niet is verandert tussen mijn eerste comment in deze topic en deze comment is dat ik nog steeds gitaar speel en in bands speel (ondertussen al 5 bands versleten). Ook heb ik nog steeds met hetzelfde vriendje :D (dus tetten en alles kan je vergeten zoals ik 2 jaar geleden al zei ;))
Ik hou overigens nog steeds van dezelfde soort muziek, alleen is progressieve metal/rock daarbij gekomen en luister ik af en toe ook naar totaal andere stijlen. Toch ben ik nog steeds vies van tmf/mtv muziek. ;)
Wat er wel is verandert is dat ik mijn BC Rich Warlock heb verkocht, speelde eigenlijk alleen maar op mijn Ibanez en vond de BC Rich niet lekker spelen.
En misschien ben ik wel een paar centimeter gegroeid. Ik blijf eigenlijk nog steeds klein, whahaha
Zijn er nog mensen die me toen hebben gesproken en nu nog actief zijn op het forum?
nou ik zie heel wat bekende namen in deze topic haha
maarre het taalgebruik en de tettenfixatie zijn nog hetzelfde hoor
heb ik als oudere dame weer wat minder last van :hippie:
Ahh jammer zijn ze niet volwassen geworden in die 2 jaar xD
Wat een gelul allemaal. Ik speel zelf ook in een progressive-rock/metal band. Alsnog wil iedereen tetten zien!
ach je hebt t al gemerkt, Mannen zijn een hoop ouwe viezerikken...
Maar je kan je gitaar altijd als volgt gebruiken
http://www.youtube.com/watch?v=dv1bM0pp_o4
als ze echt opdringerig worden :satisfie:
Wat is gelul? :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door budje
je meent toch niet dat ik mn mooie guildje voor zoiets gebruik?
mijn zoon neemt wel een joekel van een vis mee, kun je ook lekker mee meppen hahaha
maarre serious, zo aggressief bennik in ieder geval niet hoor, ik snap die fixatie wel..heeft iets met ontbrekende hersenhelften bij de man te maken hihi
Lijkt me wel leuk om een keer iemand te rammen (die het verdient dan he), maar dan wel met zijn gitaar xD
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonnilion
I like the way you think hahaha