Ook in de efecten heeft de G9.2 wat meer dan de G7
Printable View
Ook in de efecten heeft de G9.2 wat meer dan de G7
leuk verjaardags kado gekregen vandaag, een zoom g7!!
nog geen tijd gehad om hem te testen vandaag, morgen middag maar even doen
ga hem hoofdzakelijk voor thuis gebruiken, morgen avond ook even testen in band situatie op mijn engl powerball + 4x12"
iemand nog tips hints, hoe deze beste te gebruiken is op een stack?
Waarschijnlijk werkt ie het best als je em aansluit op de fx-return van je versterker, zodat je em als voorversterker gebruikt. Zo gebruik ik m'n G9 op m'n Marshall 6101 combo.
nou heb hem vanavond getest in band situatie, op een ENGL powerball & een Marshall JCM 900, beide aangesloten op de fx-return.
en eigenlijk boven verwachting, klinkt de zoom als preamp eigenlijk best wel heel erg goed!
op de ENGL vond ik hem op sommige punten mischien zelfs lekkerder klinken dan het gain kanaal van de amp zelf, op de marshall was ook erg lekker ..scheurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
morgen nog even alle patches enzo testen / tweaken
echt VET ding
Mijn G9 is eindelijk onderweg vanuit Duitsland :rockon:
Hij is binnen! :rockon: Binnenkort mijn bevindingen :seriousf:
Als je midi hebt, kun je hier wat patches vinden die je in de Patch Editor kunt plakken: http://www.thestompbox.net/forum/viewtopic.php?t=114
Als je geen midi hebt, zijn die patches redelijk makkelijk te lezen en met de hand in te voeren.
Voor als je de presets niet zo boeiend vindt (zoals ik bv).
Ik mis alleen een USB-kabel bij de G9, Zit die er gewoon niet standaard bijgeleverd? Ging ik eigenlijk wel vanuit, maar goed. Morgen maar even langs de PC-boer
Nee, die zat er bij mij ook niet bij. Wel een adapter, gelukkig.
Adapter :???: Bij mij zit er wel een 9volts batterij bij :seriousf: