Hey Hugo :)
Toppie !!!! ziet er goed uit zeg, gaat helemaal lukken als je het zo ziet.
succes verder, groetjes Charlotte :hippie:
Printable View
Hey Hugo :)
Toppie !!!! ziet er goed uit zeg, gaat helemaal lukken als je het zo ziet.
succes verder, groetjes Charlotte :hippie:
geinige auto heb je.
hij zit alleen al 2 jaar niet meer in de apk. of is het een oud kenteken?
Kenteken
Voertuigsoort Personenauto
Merk MINI
Handelsbenaming 1000 E S6
Kleur(en) Zwart
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 998 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 620 kg
Maximum massa voertuig 1.000 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 200 kg
- geremd 406 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 27 oktober 1988
Datum eerste toelating 27 oktober 1988
Datum aanvang tenaamstelling 16 juni 2004
Vervaldatum APK 24 mei 2004
en die gitaar wordt ook vet
Waarschijnlijk zonder APK gekocht, op een trailer naar huis. Van de openbare weg af restaureren en daarna opnieuw ter keuring aanbieden bij RDW. Zal niet tijdelijk geschorst zijn, want dat is maar voor één jaar.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Diem
vette mini! :cooler:
EDIT: Moest ik van mijn broer zeggen, hij rijdt ook mini, anders sloeg ie me.
Jaja, die mini is een heel verhaal. Ooit gekocht om een Honda VTECT motor in te hangen, vandaar ook mijn forumnaam Mi(ni-Ho)nda. Maar dat project is gestrand op de RDW: na het bouwen zou ik er nog voor 2000 euro en 6 maanden keuringen tegenaan moeten gooien, waarvan de regels niet bekend zijn. Afwachten bij de keuring, dus, en opnieuw als het de eerste keer niet goed is. Dat stond me zo tegen dat ik de motor verkocht heb en de mini met origineel blokje aan het herbouwen ben. Kan ik binnenkort weer rijden, ook leuk! Maar hij is dus inderdaad geschorst, en al lang niet APK gekeurd.
Even weer on topic: vanavond ga ik de sparing voor de brug frezen en ik heb net schuurpapier gekocht, tot korrel 1200. Ik heb op Charlottes site gezien dat de lakken van de Praxis een mooi resultaat op kunnen leveren, alleen moet ik nog even ergens porienvuller vandaan halen. En ik vraag me af of die alleen nodig is voor de mahonie, of ook voor de esdoorn top en hals. Maar misschien reageert er wel iemand op deze post met het antwoord...
Ik kan je niet verzekeren dat je geen poriënvulller nodig hebt op het esdoorn, maar ik dacht dat ik het ergens had gelezen dat het dicht genoeg was van zichzelf.
Maar als je het toch hebt gekocht voor je mahonie kun je het wellicht net zo goed ook gebruiken voor de rest?
Ziet er allemaal erg mooi uit trouwens, ik hoop ook een beetje in de buurt van zo'n resultaat te kunnen komen als de tijd daar is.
ik ben geen hout- of zelfbouwexpert, maar volgens mij is esdoorn niet nodig om te vullen, meen ik ook ergens online gelezen te hebben. Maar wacht toch maar even antwoord af van de doorgewinterde bouwers ;)
Anyway, prachtig project dit! Ik lees/volg het met plezier! keep up the good work. ennuh, screw "quick and dirty" ;)
esdoorn heeft geen porieenvuller nodig (er gebeurt ook niets als je het opsmeert omdat de porieen te fijn zijn om ook maar iets op te nemen anders dan een stain)
en praxis lakken ????? (ik geloof dat Charlotte hij spuitpistool bij de Praxis had gehaald maar niet de lak)
Ik vond deze foto op haar site:
http://home.hetnet.nl/~charlotte.mij...e%20lakken.jpg
Volgens mij komt alleen de vuller van een speciaalzaak, de rest niet.
ok, ik wist niet dat Praxis nog cellulose verkocht