@iamlikeajungle:
Precies mijn stijl, hoewel ik een blackberrie quilt top wel ernstig kan waarderen heb ik het zelf ook niet al teveel op de typische PRS top..
Printable View
@iamlikeajungle:
Precies mijn stijl, hoewel ik een blackberrie quilt top wel ernstig kan waarderen heb ik het zelf ook niet al teveel op de typische PRS top..
Prachtig (net als de zwarte ce van Imlikeajungle) :rockon:
Ietwat offtopic: Jeroen van Merwijk (cabaretier) was vandaag bij Koppensnellers (tsja ik was aan het zappen) en speelde het nummer 'Dat vinden jongens leuk'..............hij speelde op een PRS, heeft iemand kunnen zien wat voor PRS (het leek mij een SE PRS)?
Het was een PRS EG II. In de eerste helft van de jaren 90 wilde PRS een goedkoper model op de markt zetten en dat is de EG serie geworden. Ze werden gewoon in de USA geproduceerd. Uiteindelijk zijn ze er mee gestopt omdat ze op elke EG verlies maakten.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wicked Willy
Ik vond die van Jeroen van Merwijk trouwens heel erg lekker klinken. Hele subtiele crunch.
{offtopicmode=on}
Die PRS was mij ook opgevallen. Leuk nummer trouwens. Toen ik later zag hoeveel lol de Romeinen hadden die JC afranselden in The passion of the Christ, dacht ik ook; Ja, dat vinden jongens leuk.
{offtopicmode=off}
EG II...........ok vet (beetje strat-achtige gitaar), mooi bluesy geluid had ie inderdaad (en het nummer was erg gevat).
Ik heb nog maar één keer een EG getest AB met mijn CE en ik vond ze ronduit ruk.
En hoe bevalt je McCarty Orpheo?
bevalt goed hoor. ik ga morgen er eens de hele dag op spelen, en de les paul proberen niet aan te raken... kijken of me dat lukt (vast niet...)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
gister al geprobeerd, maar ik pak toch de LP constant :P tis echt mijn referentiekader en ik ben veel meer bekend met de LP, en t lijkt alsof ik er liever op speel. maar ach,de mccarty is pas 3 dagen in huis, dus ik kan nu nog niet oordelen. geen definitief in ieder geval.
t zal toch wat zijn als ik inderdaad alleen maar op LP's wil spelen :S :stop: