Dat lijkt me typisch iets wat jij in het echt zonder moeite tegen iemand zou zeggen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scali
Printable View
Dat lijkt me typisch iets wat jij in het echt zonder moeite tegen iemand zou zeggen.Citaat:
Je weet dat ik het alle drie ben, o damn nu heb ik verraden wie er op mijn negeer lijst staat.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
Die Scali is echt lachen he, ik heb net ff zijn stukkies omder sounds beluisterd maar vraag me meteen af wat hij met een highend versterker moet. Zoveel effecten erin dat het geen reet meer uitmaakt wat voor versterker je hebt door de brei herken je het geluid toch niet meer.
Inderdaad, sommige mensen vragen er gewoon om.Citaat:
Verder blijf je weer in gebreke met goede argumenten...
Waarmee je eigenlijk alleen maar onderschrijft dat mijn karakterschets de spijker op z'n kop slaat.
Tja wat had je anders verwacht van een overjarige cliche-bluesgitarist als ik :seriousf:
Dat was vooral aan Punt gericht uiteraard, kun je het nog bijhouden?
Je voelt je nogal gauw aangesproken he... Last van je ego?
Je geeft zelf het antwoord al. Met een goede versterker heb ik minder effecten nodig om een leuk geluid te krijgen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaboemba
Ik ben maar een simpele Delftse ingenieur, ik begrijp niet zoveel :cheerup:Citaat:
Bij een ander zeggen dat hij zich snel aangesproken voelt en dan zelf binnen de minuut reageren :seriousf: Je geeft absoluut geen blijk van een opgeblazen ego hoor Scali, helemaal niet! Nee echt niet!
En dat moet ik geloven?Citaat:
Daar ben je echt te stom en irrationeel voor, sorry.
En dat kun jij natuurlijk als geen ander beoordelen, dat blijkt wel weer :sssh:
Nou, ik kan wat gemist hebben, maar ik heb nog geen rationele argumenten van je gehoord, alleen irrationele...
Kun je voor de zekerheid je rationele argumenten nog eens opsommen?