Ik volg je echt niet hoor.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roy K.
Heb geen idee wat licks zijn, maar ik ben het (uiteraard) met kassie eens. :P
Printable View
Ik volg je echt niet hoor.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roy K.
Heb geen idee wat licks zijn, maar ik ben het (uiteraard) met kassie eens. :P
slash is gewoon de gaafste gitarist ooit!
hij is een geweldige gitarist, met een eigen bluesie style,
en zijn look is ook geweldig.
alleen jammer dat hij uit guns and roses is.
Jammer voor Guns n' Roses. Ik blijf er toch bij dat hij door niemand te overtreffen is. En er zullen velen het niet met mij eens zijn, maakt met geen moer uit. ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robby-C.rock
PS: Had je een neiging om overal wat op te antwoorden ofzo?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nevaratoiel
Nou, live ben ik niet zo onder de indruk van hem hoor. Nonchalant, vals en niet meer zo snel als dat ie was. Appetite for distruction blijft het ding voor mij.
Ik weet zo niet hij blijft natuurlijk men idool maar ik vind zijn solo's bij vr sneller dan de gnr solo's
licks zijn eigenlijk euhm... tja hoe zal je dat eens uitleggen. eigenlijk patroontjes noten die je achter elkaar speelt zodat het zegmaar één klein verhaaltje is. Dichters bijvoorbeeld maken ook gebruik van bepaalde regelafstanden omdat het menselijk gehoor een paar seconden geluid als één geheel ervaard. zo zit bijvoorbeeld het tweede gedeelte van de solo van sweet child o mine bomvol met licks.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nevaratoiel
hahaha heb je sweet child o mine nog nooit gehoord ofzo? ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Ik vond hem in Guns n Roses super, in de snakepit ook nog maar toch minder dan Guns n Roses. Velvet Revolver vind ik toch de minste van deze drie, hoewel hij op het niewste album Libertad een aantal keer zijn wah en talkbox goed gebruikt, zitten echt een paar goeie nummers tussen.
p.s. de solo van slither is inderdaad heel erg goed ;)
Moet je eens de solo horen van Street Child. Dat nummer is van een groep genaamd Elan (of gewoon de zangeres). Daar speelt Slash in als gast. En die solo is toch mooi! ......vind ik. Die Slither solo is zeker goed. Maar bij mij blijft November toch zeker op nummer 1 staan.
Van mij had Slash's Snakepit wel mogen blijven bestaan. Vooral in de tweede setting (met album Ain't Life Grand, en de geweldige titelsong). Dat geeft mij het echte 'Slash gevoel'.
Ik vraag me bij Slash sowieso af of hij nog nooit zijn haren in de fik heeft gehad.
Slash & GnR: GnR was een band met een beetje over the top uitstraling. En Slash's uitstraling was in die band moeilijk te vervangen, zijn afwezigheid in spel wordt echter weer erg goed door Ron Thal vertegenwoordigd nu, maar die mist toch dat bad ass zijn.
Slash in VR: Contraband vind ik een erg goede plaat, en het doet me deugd dat Slash lekker met zijn eigen ding bezig is. Denk wel dat het allemaal beter had geweest als Axl ook meedeed op deze plaat.
:seriousf: Haha! Gelukkig niet!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neals
Maar dan zou het eigenlijk gewoon weer Guns N' Roses zijn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neals