Ik zat gisteren al te overwegen deze naar OT te gooien.
Printable View
Maar hoeveel fysieke winkels zijn er op dit moment nog in NL, die het niveau van Bax overstijgen?
Graag naam en rugnummer, onderstaande lijstje kopiëren en aanvullen graag.
- GuitarKing in Boekel
- Max in Den Haag
- Westerhaven in Groningen
Gitaar factory Oss
Op basis van slechts één ervaring zou ik Klundert Music in Oisterwijk toch ook wel nomineren.
Niveau van Bax... is dat vierkante meters? Service? Aantal items?
Als klant heb ik niks aan die voorraad van 20.000 items maar die soundbooths waar je dingen op je gemak kan uitproberen, dat is fijn.
Leek mij ook van alle kanten handiger, 1 centraal magazijn en een paar punten met handige & klantvriendelijke services.
Om gelijk overal van die +1000m2 kolossen uit de grond te stampen... crazy...
maar goed, wat weet ik er nou van.
Ik vraag me af hoever het met de financiële afwikkeling zit..Jochanan heeft, samen met een investeerder de hele inboedel overgenomen.
Dan zou nu dus de belasting de bank en toeleveringsbedrijven worden terugbetaald.Dit hoeft toch niet lang te duren?
Ik hoop gauw duidelijkheid te krijgen over hoe gauw ik misschien? mijn geld terugkrijg.Anders ga ik met Pepe voetballen.
Ik zou je voetbalschoenen vast uit de kast kappen... Die boedel is waarschijnlijk voor een schijtprijs overgenomen en in de muziekbizz is leveren in consignatie geen uitzondering (hoewel, bij Bax...)
Anyway, ik weet niet wat er van die coronaschuld al betaald was maar curator, belasting, bank, nog wat andere preferenten en dan is het wel op hoor.