ABBA dus. 😉
Ik had gedacht Brucified maar die dus niet waarschijnlijk.
Printable View
ABBA dus. 😉
Ik had gedacht Brucified maar die dus niet waarschijnlijk.
Ik kan dat niet bevestigen noch ontkennen…..
Oh man..... ik word gek van de spanning....!!!!
ABBA had ik eerlijk gezegd niet verwacht. 'Waterloo' is niet overtroffen, maar ze zijn best goed voor een feestje in de Ziggo Dome.
Jury heeft wel gelijk dat het netjes is, maar wat wil je dan?
Van Brucified snap ik nog steeds niks. Ik vind ze keer op keer niet overtuigen. Maar dan moeten ze in de uitzending ook niet voor 'I'm on fire' en 'The River' kiezen. Ziggo Dome betekent stadion rockers. Ze hebben een grote band en het komt gewoon niet uit de verf.
Eagles Legacy deden het al wat beter, maar het jury kritiek snap ik wel. Het is qua materiaal een wat gezapige band en in slaap vallen ligt op de loer. Ik heb hier nog een dubbel live-lp die ik ook nooit op zet want er is niet doorheen te komen. Maar ze zijn er nog niet, ik zie ze nog steeds afvallen.
Queen kan denk ik niet meer stuk, Billy komt er ook wel. Verder zie ik Bob Marley nog wel doorgaan en dan is verder mijn voorkeur Ivy Wonder boven Eagles en Brucified.
Er komt kennelijk een vervolg, want de inschrijving is alweer geopend. Wat zullen we gaan krijgen. KISS inclusief beschilderde gezichten? :D
Leuke aflevering en dat ABBA eruit ging vond ik niet verassend. Het verbaasde me dat ze zelf niet verwacht hadden eruit te gaan, beetje arrogant vond ik ze wel, met name die zangeressen. Totaal misplaatst want ze waren in deze uitzending matig. Terecht dat de jury opmerkte dat ze Knowing me Knowing you totaal verkeerd brachten, als een vrolijk feestnummer. 😂
Verder verwacht ik Eagles eruit en in de ziggo Dome Queen, Joel, Marley en Stevie W. Allemaal heerlijke bands waarbij mijn favoriet stiekem toch Marley is, wat een lekkere muziek is dat en ditto achtergrond zangeressen, een genot om naar te kijken en luisteren.
Mijn inside information weet nog van één band die er volgende week uit gaat, de andere niet, dus ik vind het ook nog steeds spannend. Arjans voorspelling klopt bijna….
Heb maar eens een Celebrating Amy YouTube-kanaal aangemaakt:
https://youtube.com/channel/UCPwou33e_dksOVWlAYW6Zqg
Al 4 abonnees…. Mwuahaha!
I would quit my daytime job. :ok:
Hihihi…. Maar onze fimpjes op het SBS6 YT-kanaal worden wel goed bekeken!