Ohlala, classy! Weet je de output van die puppies? Ik ben benieuwd waar nou het verschil zit met gewone filtertrons. Die zijn 4.7k oid. Waarschijnlijk zijn de magneten ook anders.
Printable View
Ohlala, classy! Weet je de output van die puppies? Ik ben benieuwd waar nou het verschil zit met gewone filtertrons. Die zijn 4.7k oid. Waarschijnlijk zijn de magneten ook anders.
het zal je niet verbazen dat ik geen fluit ken van de specs :) naar 't schijnt zijn ze pretty hot. als je me zegt hoe ik dat moet meten met mijn nog nooit gebruikte multimeter , meet ik 'm even door...
edit: ff gezocht via google hoe meten: als ik het goed heb gedaan lees ik iets af van 7,63
haha, zo moet dat, zolang het scheurt is het top!:D
Thnx, dat is een stuk hotter dan de filtertrons of de hotrods.
ha, juist de cabronita voorzien van pickup, snaren derop en eerste sounds: mmmmmmmm...yesyes!
klinkt eigenlijk zoals ze vaak wordt gereviewd: een rockaxe met toch voldoende twang, in the face maar toch sweet. i like it a lottt
een geweldig voordeel van iets dat wat relic moet zijn, is dat je bij het afbouwen niet supervoorzichtig moet zijn: echt iets voor mij (want op de Woml schaal scoor ik nogal laag ...) jammer dat ik in regel niet echt voor relic ben, anders zou ik niks anders maken :)
Het klinkt rauw he, die combi. Is dat een powertron of een classic? De laatste heeft twang genoeg maar de Powertron heeft meer growl, helderder dan een P90 en dikker dan een telecoil. Ik krijg er geen echt twang uit maar nog nooit de snaren verwisseld, dat zal wel uitmaken.
Grappig is dat mijn drummer totaal geen idee heeft van gitaren, voor hem lijkt elke gitaar op een bezem met waslijnen maar elke keer als ik wat op de Cabro heb gespeeld zegt ie, mooi geluid had je daar.
tis een powertron. yep fijne brul maar blijft toch lekker helder.
Twang, ja bij mij verse snaren, mss vandaar maar het is idd geen genuine fender twang die ik wel heb bij mijn andere zelfbouwtele met low output scoils.
ik ben es benieuwd wat ie doet in de band. zou zomaar mijn nieuwe holy grail kunnen worden: het enige wat ik vaak mis op de P90 gitaren die ik heb, is dat heldere. En als ik dan op strat ga spelen voor de mooie spank, mis ik soms wat body, dat compenseer ik dan wel met amp settings. mss is dit een valabel compromis.
Ik denk dat we in dezelfde vijver vissen. Ik heb iets met strats maar live doen ze het niet voor mij en LP's zijn te lomp. Daartussen zit het gebied van teles, Gretsches en LPjuniors.
De Cabro heeft van alle drie wat maar is geen compromis, eigen geluid met veel karakter.
Een goeie treble bleed maakt hem nog praktischer, een echte powertube rider.
En dat ie er zo cool uitziet is ook geen verkeerde eigenschap natuurlijk.
het voorlopige plaatje
http://i158.photobucket.com/albums/t...01155KLEIN.jpg
http://i158.photobucket.com/albums/t...01158klein.jpg
http://i158.photobucket.com/albums/t...01147KLEIN.jpg
edit: at pepe: heb jij er die cabronita schakeling op, iets esquire achtig is dat, dacht ik?
Nop. Luke heeft wat geexperimenteerd met bleeds en ik moet zeggen, dat pakte goed uit, beter dan mijn bleeds. Ik zou eens moeten kijken wattie nou precies gebruikt heeft.
Hij was zelf zo enthousiast dat ie nu die bleed standard in alle RR monteert.
Mooi is ze hoor.