gho, hier ben ik toch wel jaloers op. ziet er geweldig mooi uit barno, en hij zal ongetwijfeld super klinken! well done
grtz
Printable View
gho, hier ben ik toch wel jaloers op. ziet er geweldig mooi uit barno, en hij zal ongetwijfeld super klinken! well done
grtz
Gahaaaf! :crazyhappy:
thx all
verschil met een les paul? euh how about day and night ? :)
idd bolt on, single coils, essen body met grote kamers (eigenlijk een dikke thinline), maple neck.
komt eigenlijk meer in de buurt van een tele qua sound, maar dan vettiger. Er zit 011 setje op met omwonden G snaar. Heb ze juist uitgebreid vergeleken met een geweldige Nash tele die hier op vakantie is. Ze heeft niet het supertransparante hoog van die tele maar wel iets meer warmte in het mid.
Heel mooi Barno, ook die Bassman geeft mij instant AAS (Amplifier Affection Syndrome)...
De bolt-on met 3 schroeven is een leuk detail.
Wauw Barno! Heel iets anders dan de 'normale' Guttlins, maar deze is ook super. Mooie lak ook, past precies bij het plaatje.
Hij is weer erg mooi geworden. Het plaatje is helemaal goed met die kleur. Staartstuk staat hem ook goed.
Strak en sterk ontwerp, schitterende uitvoering!
Tee.
Gaaf ding geworden zeg! Alleen de slagplaat vind ik persoonlijk nog niet heel mooi afgewerkt, beetje rommelig zelfs als ik eerlijk mag zijn. Maar laat dat de pret niet bederven!
nice :B :ok:
Wederom prachtig, ondanks de kleur :D
Om de een of andere reden vind ik het ook niet misstaan tussen de Guttlin-collectie. Petje af!