Tjeez die is echt mooi!! Chrome en glitters past echt goed bij elkaar.
http://www.gew3.org/covers/r/artists...ry-glitter.jpg
Oh yeah!
Printable View
Tjeez die is echt mooi!! Chrome en glitters past echt goed bij elkaar.
http://www.gew3.org/covers/r/artists...ry-glitter.jpg
Oh yeah!
Erg gaaf hoor!
Inlays maken em toch wel echt af. Ik was wat sceptisch t.o.v. de spikkels, maar het is toch wel erg tof geworden.
De tering, wat is die mooi geworden! :o
Echt wel born to shine deze Bling King ! Letterlijk en figuurlijk schitterend...
Ik vind hem ook echt heel tof :D:D
Hey Barno,
Heel mooi geworden .
groetjes Charlotte :lp:
Hij is echt te gek.
Erg mooi Barno.
Ga je nog een filmpje maken, om die sparkles wat beter te kunnen laten zien?
Ja dat is mooi man!