Tss....:sneaky:
Vinni
Printable View
de crunch die ik haal uit de powerball is precies goed voor bepaalde stijlen, en voor andere dingen (zoals ik de einstein hoor) is dat weer precies te krijgen uit de invader. ik heb mijn keus gemaakt. man, moet nog een week of 2,5 wachten tot salaris er is....fuck.
Ik heb ongeveer dezelfde eisen, en ik heb al lang de Invader uitgekozen. Uitgekozen in de zin van "die ga ik kopen als ik geld over heb". :D
Het hele spectrum spreekt me daar aan, en dat kan ik van weinig amps zeggen. Gain/Lead is meer dan geweldig, crunch is voor mijn smaak beter dan 90% van amps, en de clean is ook zeer goed voor een zo'n alleskunner.
Engl's clean vind ik zoals eerder gezegd lekker, maar het kan wel wat dimensionaler. Maar, ik vind hem meer dan prima, en dat die van de Invader "toevallig" voor mij nog beter is dan de gemiddelde Engl, maakt me helemaal blij.
Voorlopig kan ik het nog prima vinden met mijn Blackmore (zeker nu ik geen rock-band meer heb). :satisfie:
Maargoed, als je twee amps wilt en kan halen, maakt het allemaal natuurlijk wel een stuk makkelijker. Om de gewenste sounds te krijgen bedoel ik, want voor de rest vind ik het maar gekloot met meerdere amps! :D
tja met die maat van me zal ik toch alleen de powerball nodig hebben, maar als ik een band eenmaal rond heb die wil spelen wat ik ook wil spelen (classic rock) dan is de invader toch een betere kandidaat dan de powerball. ach ik hoef mezelf niet meer te overtuigen van wat ik wil (en ga doen). en jullie ook niet, want mijn keus vinden jullie denk ik per definitie belachelijk.
Hmm, ja, ik dacht al dat je eigenlijk wilde zeggen dat jij Engl niet fijn vindt:-)
Marshalls hebben overigens ook allemaal een Marshall karakter (open deur?).
Maar ik kan Orpheo best begrijpen als hij twee Engls wil, omdat hij de sound wil mooi vindt.
Hell...ik zou de Invader er ook wel bij willen hebben!
omdat vor mij classic rock is, the darkness, the scorpions, ufo, tesla... en met een classic amp kom ik niet ver genoeg zeg maar. ik wil namelijk met de invader dat spelen, maar ook mijn andere 'metalliefde', NWOBHM. de powerball is weer perfect voor een andere tak van mijn muziek-smaak.
@timmu: nee, ik heb een redelijke portie centen nu, en ben ermee gestopt :) tis nu wachten op salaris om de laatste euros bij elkaar te krijgen.