Wtf? Ik kon om 12 uur alleen maar kutplaatsen krijgen...
Printable View
je moet is op marktplaats.nl kijken hoeveel boze reacties er zijn tegen die handelaren...
wat volkomen terecht is
naast de kaartjes gegrepen. was 6 keer door de wachtrij gekomen, maar toen ik er eindelijk doorheen was kreeg ik een error en gezeur over mn browser instellingen. ticketmaster bedankt:angry:
:angry:Ja idd is toch ook niet meer normaal door die k*tzakken kunnen een hoop lui er niet heen.
Ik heb ook zitten proberen maar tervergeefs mooi voor degene die erheen kunnen maar ik vind het mooi shitzooi dat het zo gaat uiteindelijk beland er toch weer een hoop op de zwartemarkt dus het werkt niet echt zo een hoop fans zijn er de dupe van :stop:
En daar zolang op zitten wachten om uiteindelijk toch maar weer geen kaartjes te hebben hoop dat er extra concerten komen en ik hoop op de Goffert...
Het zit bij bepaalde mensen echt wel diep precies, de reacties op MP te lezen...
Dat vreselijke blauwe balkje.
En dan was ie bijna compleet blauw en dan viel ie weer terug.
Toen eindelijk helemaal blauw (ik denk: hebbes!!!!)
Nee hoor e.o.a. foutmelding en hupakee opnieuw inloggen.
Is allemaal doordacht van ticketservice:
10.00 > 2.000.000 pc's ingelogd voor ticket AC/DC (incl. zwarthandelaren)
10.10 > 1000 mensen aansluiting en deze rustig afhandelen.
10.30 > de volgende 1000 en deze rustig afhandelen, en zo herhalen ze dat. En iedere keer maar weer na tellen zodat de zaal nokie nokie vol zit (incl. bad seats achter de speakers)
Pure slimheid: na 2 uur wachten haken er toch mensen af.
naja is verder niks wat ik aan kan doen. ik ga niet op de zwarte markt kopen, omdat ik vind dat die zwarthandelaren allemaal dood mogen vallen. nu maar hopen op een extra concert:)
ja idd. 2 uur naar dat blauwe kutbalkje zitten staren.
uiteindelijk toch kaartjes weten te bemachtigen.