Precies!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door panicchain
Kijk, voor een Stagg van 70 euro ga je niet op reis. Ik in ieder geval niet. Voor een Gibson Les Paul wel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Motörhead
Printable View
Precies!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door panicchain
Kijk, voor een Stagg van 70 euro ga je niet op reis. Ik in ieder geval niet. Voor een Gibson Les Paul wel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Motörhead
Op een gegeven moment bereik je een niveau waarbij een gitaar niet zomaar meer een gitaar is en dan wil je gewoon het allerbeste. En dat ontdek je enkel door erop te spelen. Dus, met het huidige winkelsysteem, moet je op reis :). Een centrale megagrote winkel zou misschien niet eens zo verkeerd zijn voor de consument. Wel voor de concurrentie (maar daar is al genoeg over gezegd in een ander topic :)).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otje
Ik denk dat er voorlopig geen perfecte oplossing komt wat betreft het gitaaraanbod. Zeker niet als niet alle gitaristen hetzelfde willen :).
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
Ik was toevallig zaterdag in de feedback en was al stomverbaast over het belachelijk kleine aanbod gibson gitaren, er hing welgeteld 1 SG en een rijtje gibby LP's heb ik ook niet gezien
bij nl muziek hebben ze nog genoeg in de winkel liggen, lp´s, hollowbodies, sg´s etc. bij feedback is idd weinig meer over.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dekkz0r
zou best het gezicht van gibson willen zien zodra ze hun winst van afgelopen maanden bekijken, is volgens mij drastisch gekelderd.
Dat zou ik wel hopen, de arrogantie van Gibson is ongelofeloos!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
Maar ik ben bang dat de gibson-addicts gewoon weer wat verder reizen en de grote zaken gaan spekken. Jammer voor de kleine man, die heeft weer een merk minder. :angry:
Vandaag de nieuwe Feedbackfolder gekregen. Er staan weer Gibsons en Epiphones in. Heeft Gibson hun beleid wat versoepeld?
is feedback geen Gibsondealer dan? eigenlijk helemaal niet zo bij stilgestaan toen ik de folder las :satisfie:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
vaak wat nog bij de importeur ligt word nog verkocht, het magezijn zat natuurlijk vol met epiphones, maar extra bestellen bij gibson gaat niet meer
Je hebt een gaatje in je hoofd als je Gibson nieuw koopt. Het is op MP al te merken dat de recessie er aan komt. Mensen dunnen hun verzameling uit, sommigen geven zelfs al toe dat ze geld nodig hebben. Over een jaar kan je voor een prikje een LP Standard kopen van een paar jaar oud waar niet op gespeeld is want hij is als belegging of voor de verzameling gekocht.
Als het goedkoop moet: LP Studio begin jaren 90 met de ebben toets, MET kopbreuk, netjes hersteld door een Erkende Luthier, bon anwezig. Breekt ie namelijk niet weer :)
tjah, maar ik zou hem toch echt nieuw willen hebben, maakt me niet uit of hij duurder is of niet.
maar is wel kut als ze in february geen gibsons meer hebben, precies de maand dat ik genoeg bij elkaar heb gekregen om er 1 te gaan halen..
en anders word het naar rockpalace, daar is hij dan wel duurder, en anders bestel ik hem toch bij thomann, is hij nog goedkoper ook. :satisfie: