Mwah niet na het sleutelen van je auto, mijn peer dellen krijgt ook al op een aantal plekken deze mooie ''vieze'' kleur!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oknarb180
Ziet er weer goed uit GG
Printable View
Mwah niet na het sleutelen van je auto, mijn peer dellen krijgt ook al op een aantal plekken deze mooie ''vieze'' kleur!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oknarb180
Ziet er weer goed uit GG
Bedankt voor het compliment, ben zelf ook redelijk tevreden met het resultaat.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
Mijn visie van een relic werkpaard is een gitaar die door de jaren heen goed gebruikt is, en op sommige punten gemod mag zijn. Hierop komen dus geen vintage tuners, maar deze gitaar heeft een "upgrade ondergaan" ergens in een recent verleden in de vorm van sperzels. Ik moet wel nog even kijken of originele tunergaten zichtbaar zouden moeten zijn bij een dergelijke upgrade, want dan moet ik die "oude gaten" nog even aanbrengen.
Het is dus ook geen exacte kopie van een bepaalde Fender, er is al teveel namaak.
http://i251.photobucket.com/albums/g...2/P1010346.jpg
http://i251.photobucket.com/albums/g...2/P1010345.jpg
Awhhh Sperzels!
Heb je toch een linkhandig setje kunnen bestellen? ( heb er waarschijnlijk over heen gelezen )
Nee, rechtshandig, maar je kan de hele set binnen 10 minuten ombouwen naar linkshandig als je een schroevendraaier hebt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
Kijk, dat is nog eens nuttige info.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Ik zat al te zweten hoe ik een setje 4 rechts om 2 links moest bestellen. Ik las nergens of dat kon.
Dat kan dus kennelijk gewoon een 3 om 3 setje worden en met een schroevendraaier naar 4 x 2 gemaakt worden.
Thanks G.G.
jep, heel simpel. Kijk eens op Ebay.com bij de verkoper genaamd Joanna9297.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grizzly
Daar zijn ze $49.95 + $16 verzendkosten wat dus op €45 neerkomt. (Bij de gemiddelde webwinkel in NL is dat dus €75 + €6.20 = €81.20).
Kreeg ze keurig in een doosje in bubbeltjes envellop thuis zonder extra douane kosten (volgens mij is €45 net de grens voor die tax)
23 maart besteld en 1 april in huis.
wow dat is een netjes bedrag! goed om te weten!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Die stemmechanieken lopen af in hoogte of niet? Is dat genoeg om geen stringtrees te gebruiken?
Ze lopen inderdaad af. Maar als ik ze bekijk lijkt dat meer een marketing verhaal dan dat het werkelijk zal helpen. Het verschil is zooo minimaal,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
Ik zal voor de langste twee snaren in ieder geval een stringtree gaan monteren denk ik.
Dat omzetten van die tuners is wel handig, vooral voor een lefty als ik. Zou dat ook met bas-tuners kunnen?