Ik heb een Richwood Jazzbas, super afgewerkt en speelt en klinkt echt prima. Met betere elementen erin is het echt wel een prima ding.
Printable View
Ik heb een Richwood Jazzbas, super afgewerkt en speelt en klinkt echt prima. Met betere elementen erin is het echt wel een prima ding.
ik zit te denken om alnico pro 2 humbuckers in me richwood te zetten :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jimwoud
moet dan wel ff sparen
Hebben we een nieuwe pannekoek?
of een yampannekoekdrammert :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humbucker
het is niet omdat de gitaar nu slecht klinkt, alleen maar omdat slash ze ook in zijn gitaar heeft zitte en ik daar nogal fan van ben :D
gezien de versterker in je sig zou ik eerst maar eens daar in investeren, een gitaar met goede pickups klinkt ook kut over een kutversterker, een gitaar met slechte pups klinkt in iedere geval beter over een goede versterker.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer
vind je een hohner een slechte versterker dan?
in vergelijking met een marshall wel slechter natuurlijk maar t hoeft niet perfect te zijn nog, ben pas 15 en speel thuis, nog beter en harder geluid word me ma gek van!:O
en dan elementen kopen die duurder zijn dan je gitaar omdat je idool ze ook heeft?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer
harstikke ghak ben je en een ideaal slachtoffer voor de handel :D
Je hebt godverdegodver al een Gibson LP met koffer voor 650 schamele euries.
Dat is net zoveel (of minder) als je betaalt voor een Richwood of Epiphone met koffer en upgrades, en dan heb je nog steeds een stuk hout waar jonge scheuten aankomen als je het in de tuin zet.:satisfie:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
:seriousf: :seriousf: