kut, denk ikCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nielsduursma
Printable View
kut, denk ikCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nielsduursma
Ik moet daar altijd zo om lachen: alle ledjes laten branden voor de foto..... hoe ijdel zijn gitaristen ? :D
tja die lampies zijn er niet voor niets..en als alles aanstaat hoor ik niets.. want dan staat mn tuner ook aan...
Als alles aanstaat en mn tuner niet.. hoeft t niet kut te klinken(ligt er erg aan wat de instellingen zijn..... wel wat hard en spacy..
tip voor het voeden van pedaaltjes zonder adapter ingang.... je hebt verloop stukjes die je op je batterijclipje kan klikken... scheelt weer gekloot met batterijen
heuh wat waar koop je zoiets? scheelt batterijen voor mn wah :soul:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sickpunk
in duitsland sowieso... en verder uhm geen idee :P(thomann.de) je kan ze ook zelf in elkaar zetten natuurlijk.... begwoon een batterijclipje en een aansluitbusje
kick!!
http://www.freewebs.com/plakband/effectenplank.JPG
ben weer stap verder..... phase 90 is weer terug(was niet meer te repareren volgens dunlop, de switch is gewoon gaar :P dus ik heb nieuwe switch besteld)..... utch muff(staat utch muff maar de d is erg klein) is af alleen ledje is doorgebrand, moet ik nog ff vervangen
verder is het beetje schuiven en schuiven... ben nu nog opzoek naar een octaver(liefst true bypass maarjah)
zodra er wat meer geld is een ernie ball volume pedaal en de korg ax1b
inruilen voor iets beters
tis trouwens allemaal voor bas
edit:
voeding komt onder de plank(waarschijnlijk dc brick ofzo)
kabels gaan onder de plank door
De plank zelf ligt IN de deksel van m'n rack(dus deksel eraf, en neerlegen voor m'n voeten)
In/Out en voeding komen rechtsboven(klein kastje ofzo)..
en ik ben ook op zoek naar een dunlop jh-1 wah(pimpen tot bas wah) maar dan wordt m'n plank zeker te klein.... dus ik ga opzoek naar grotere oplossing dan
Die 'd' had ik wel gezien, leuk pedall trouwens, maar echt erg is dat 'biertje' bovenaan :confused:
Weet er iemand waar ik die knopjes zou kunnen vinden voor mijn Arion SCH-1?
Ik heb er gisteren één op de kop kunnen tikken voor 30 euro. Nieuwprijs stond nog op het doosje 3780 BEF. Maar de draaiknopjes zijn weg.
http://img.photobucket.com/albums/v2...1/DSCN2583.jpg
de dUTCH MUFF is eigenlijk een russische big muff :P(maar dan verbeterd)
helaas werkt ledje niet(doorgebrand, adapter begaf het)
dat biertje plastic plaatje zit eromdat eronder wat gekloot met een vijl zit :P plaat paste niet 100 % omdat er in de deksel zelf een plaatje zit om de 2 kanten van de rand vast te houden