De vorm van de headstock lijkt meer op een Chinese replica dan op een Fender. Ook de slagplaat is niet origineel.
Printable View
Ik kan me er ook niet echt druk om maken. Althans, niet om het feit dat hij mijn foto met mijn gitaren gebruikt. Wat ik wel kwalijk vind is dat die vent bij de potentiële koper de schijn opwekt deze modellen in z'n bezit te hebben, zelfs al zet ie er letterlijk bij dat het niet zijn gitaren zijn.
Maar als die vent niets te verbergen heeft en daadwerkelijk veel dure gitaren te koop heeft staan, waarom dan niet gewoon een foto van zijn echte waar?
En waarom zo'n kulverhaal?
Headstock: ben ik niet met je eens. Wat is er mis mee dan? Slagplaat: zou kunnen, geen idee. Waar leid je dit uit af, wat is er mis mee?
Ff googlen levert als een van de 1e hits dit op:
Rocking dog
Lijkt mij dezelfde slagplaat. Maar goed, je zegt het zo stellig, je kunt me ongetwijfeld vertellen wat er mis mee is!
http://link.marktplaats.nl/337088254
Dit is die kwal die mij toen genaait heeft met die koffer.
Hij wil nog steeds de casecandy niet terug sturen! Ik krijg dat ding zo niet weg..
Anyway, die sukkel schrijft Blues verkeerd!:seriousf:
Zegt weer wat over het niveau van dit soort mannetjes..
...uitkijken wat je schrijft...
"genaait" ... is met een D:soinnocent:, maar als het gebeurt is het wel lullig
De holling van de nek naar de kop lijkt wat flauwer dan bij de standaard Fenders. Bij de slagplaat ging ik er van uit dat een van de bevestigingsschroeven tussen de schroeven van de 5-way switch hoort te zitten. Na jouw link te hebben gezien trek ik deze twijfel in.
Ja, daar heb je idd wel gelijk in. Had ik niet gezien. Maar als ik er eens goed naar kijk: zou het niet maar zo lijken, door a. de foto en b. de toets? Doordat de toets donker is en de hals licht zijn het 2 duidelijk aparte stukken, en daardoor zie je de kromming wellicht wat minder?
Ik vind bijv. ook dat de vorm van de kop wat raar *lijkt* doordat die decal zo duidelijk zichtbaar is (foto 5 van links). Op de laatste foto (achterkant kop) zie je de decal niet en lijkt de vorm weer normaal.
http://link.marktplaats.nl/337166198
Foto's gejat van internet. Misschien heeft de echte meer gebruikssporen dan ons d.m.v. deze foto's duidelijk wordt. Opgelet !
Tsja, inmiddels hebben de meeste verkopers het motto "met foto verkoopt beter" wel in de oren geknoopt. Nu nog even duidelijk maken dat het dan wel een eigen foto moet zijn en niet eentje die ergens van het net is geplukt en "er wel op lijkt".
Ik heb meerdere malen meegemaakt dat iemand echt niet begreep dat dát dus niet handig is. "Maar die van mij is precies hetzelfde als op die foto!"
Iemand nog interesse in een echte El Maya in droomachtige toestand, voorzien van maar liefst drie sluizen?
wat moet ik me daarbij voorstellen?:
Ik wel!!!!
Omschrijving
Aangezien ik geen gitarist mezelf, ik kan niet de fachspeziefischen gegevens niet beschikbaar.
Ik kan u echter verzekeren, dat de bloed-rode elektrische gitaar is visueel in een droomachtige toestand.
Het wordt geleverd in een 115 cm lang, voorzien van drie sluizen, het interieur gewatteerde gitaarkoffer.
Afmetingen van de elektrische gitaar:
Lengte = 107 cm
Corpus width = 42 cm
Corpus height = 51 cm
Corpus diepte = 5 cm
geweldig :D
http://link.marktplaats.nl/335888714
Is dit een echte gibson of een gibsun?
zelfs de potmeters staan andersom hahahaha
en de custom kop met: les paul model geeft het ook weg.
maarja, er staat ook niet in de beschrijving dat het een gibson is.
wel lijkt er al iemand in te trappen die 400 biedt.
is het ding echt niet waard.
je ziet de frets volgens mij buiten de hals uitsteken.
vol verbandtrommeltje bij? :D
Triple pickups met Lindy Fralin's op het veld. Papier caps en olie in de controle-holte, die is afgeschermd koper. Fantastic toets tabak en grote barsten. Normale slijtage voor leeftijd, hoewel de frets zijn in zeer goede staat. Een kras op de voorkant die je kunt zien noot. Tone potten zijn push-pull. Het verplicht / releases brug pickup, een fase-verandering. Volumeregeling is de top te halen voor de Oost lagere nek en brug inspecties. Bottom line, kunt u al uw humbucking je van deze gitaar. Hals is vrij dun, niet vet helemaal als een 57-58, meer als een 60 - zeer snelle speler
Contacteer mij voor meer informatie en foto's.
Lijkt me legitiem :D
wie gaat hem contacten, ik wil wel meer fotos zien :D
Ik had laatst ook zon snuiter gemaild. Kreeg toen in het engels wat mailtjes en uiteindelijk betaalinstructies. Heb toen het domein waarvan hij verstuurde ebay@payment-pending.com gemeld bij zn provider en die hebben hem offline gehaald: http://payment-pending.com/ heheh, kleine overwinning maar toch leuk. Verder ebay nog gemaild, maar daar nog niks op teruggehad
Waarschijnlijk weet hij wel degelijk wat hij in handen heeft en zet daarom netjes nergens gibson in de advertentie zodat niemand hem in principe iets kan verwijten. Maar hij zet wel dik op de foto het Made in USA om te laten denken dat het een echte gibson is.
Listige dingen zulke advertenties vind ik. Je kunt hem in principe niks maken maar straks strijkt hij wel een dik bedrag voor een cheap fake.
ja, dat is lastig.
maar deze zie je wel heel makkelijk dat ie nep is.
Twijfelachtige ad:
http://link.marktplaats.nl/338165124
Die kerel doet een ontzettend grote Boss collectie van de hand, en voor ELK pedaal vraagt ie 30 euro. Nu gaan PN-2's al jaar en dag voor 100-120, en CE-2's toch ook gauw voor 50-60+.
Misschien boeit het hem niet, maar de '1 dag actief op marktplaats' en soms zulke lage prijzen vragen doen bij mij alarmbellen rinkelen.
t zijn ook pendalen :D
http://verkopers.marktplaats.nl/14663560
Da's wat overzichtelijker. Tja, wat moet ik er van zeggen? Ik zie een paar keer dezelfde achtergrond voorbij komen op een foto, dan weer een paar van het net geplukte foto's... en zo'n enorme berg Boss pedalen uit een ruildeal verkregen? En alles voor 30E weg? Beetje apart.
Volgens mij hebben ze allemaal een andere achtergrond! en is absoluut oplichterij, ik had namelijk interesse in de PN-2 en deze eigenlijk al vastgelegd, ik moest het geld even overmaken en dan kwam het pedaal zodra het geld binnen was, omdat ik het niet vertrouwde heb ik even z'n naam gegoogled en ja hoor deze meneer heeft al vaker wat verkocht zonder dat het geleverd werd! ik heb toen onder een andere naam weer interesse getoon in hetzelfde pedaal en moest gewoon even het geld overmaken en dan zou het pedaal vanzelf naar me toe komen als de centjes binnen waren.
Ik hoop dat deze meneer snel gestopt wordt!
wat zou hij doen als je zegt dat je het op komt halen?
advertenties zijn al weggehaald.
zo dat is rap :D